Doba obsazení zhlaví pro předání soupravy z obvodu správy dráhy do obvodu vlečky je stejná, jako kdyby tam výtažná kolej nebyla. Co s vozy potom dělá večkař už dráhu nezajímá. Doba obsazení zhlaví posunem je tedy úplně stejná jako tady http://diskuze.modely.biz/viewtopic.php?f=1&t=13756&start=45#p304454
Uspořádnání s výtažnou kolejí např. tady http://diskuze.modely.biz/viewtopic.php?f=1&t=13756&start=45#p304469 (ale i ostatních návrzích).
má tu nevýhodu, že do výtahu je přístup pouze z jedné dopravní koleje, což už samo o sobě je dopravní komplikace.
Když se vrátím k řešení bez výtažné koleje http://diskuze.modely.biz/viewtopic.php?f=1&t=13756&start=45#p304454
tak je možný provoz terminálu bez přepřehu vlakové lokomotivy na posunovou lokomotivu a do terminálu zajíždí ucelené soupravy. Mimochodem je to trend současných nákladišť a terminálů - přistavování a odvoz ucelených souprav obstarává vlaková lokomotiva bez účasti posunové lokomotivy.