Přišlo mne pár připomínek, proč nestavím klasickou technikou, dřevo, dřevěné desky atd. Postavit takové kolejiště dá práci. A takové bylo moje druhé kolejiště, které bylo před dokončením, ale rodina potřebovala prostor, tak jsem to musel uvolnit.
Takové kolejiště je pevné, těžké, všude se špatně může a bylo v 5 patrech. Jakákoliv vylepšení nebo rekonstrukce, přidáním tratí, přidáním odstavných kolejí bylo problematické. Na jedné straně děláte, na druhé straně to obrazně padá.
Zde je pár fotek a plánek nádraží.
Na jednu stranu jsem bourání uvítal. Kolejivo Piltz, malé oblouky, úhel odbočení 15 stupňů, ještě papírové a plastové koleje Piko, dále výhybky Kovoplast, přestavníky hrůza a nové modely na takovém kolejišti už prostě jezdit nechtěly.
A stejně většina dění na železnice je ve stanici a v depech. Popřípadě v nějakém továrním námětu.
Jízda krajinou, kde vlak jezdí, sem a tam mně přestalo hned bavit. Udělat pořádnou krajinu, kde bude pořádný most a kopec, pod kterým bude tunel, chce také mít dost velký prostor.
Jezdit vláčkem kolem Řípu, který je provrtaný tunel mne prostě nebaví.