Jiri Dvoracek píše:Ja spise co vidim, tak podle navrhu od cz-hunter Ti v pravem rohu dvojkolejka do SN nevyjde. On to tam ma spojene do jedne koleje, aby se to tam veslo.
Ono by se vešlo, jsou dvě možnosti:
a) použít v SN úplně nejmenší poloměr kolejiva (R1) 360 mm, což jsem nechtěl - ale jestli to nebude dělat problémy (nezapomeňme, že trať musí hodně klesat), tak proč ne
b) začít skryté "zrychlené poloměry" dřív - nechtěl jsem dávat malé poloměry na viditelnou trať, tzn. tunel by začal dřív a něm by se to paralelně otočilo
To je řešitelné, v dané prostoru je spíš limitní ta zelená trať lokálky, která se vejde tak tak a už ji nejde moc "uskromnit".
Jinak myslím, že se tam SN vyjde i bez spirály, když bude celé velmi mírně (~1%) klesat k té společné smyčce v rohu ... ale to je jen "vodvokativní odhad".
Edit: Já zapomněl, že tam budeš mít elektrické vlaky (automaticky počítám výšky na diesely/páru) ... jaj
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Edit2: No, ne moc dobrá zpráva - ze stanice jde dvoukolejka 3% klesání dolů (musel jsem tam ještě vložit rovný segment, aby se nad ní vůbec bezpečně dostala ta zelená lokálka), od zhlaví SN pokračuje cca 2% dolů ke společné smyčce (ta je na 0, nádraží na 100).
Problém je, že staniční koleje se s kolejemi SN (modrý puntík) minou v odstupu výšek 70 mm - a to je na elektrickou trakci málo. Asi se musí viditelná stanice ohnout tak, aby se SN nebyly nad sebou. Nebo vložit ještě kus rovné tratě před tunely, které tomu dovolí klesnou aspoň o další 3 cm. Nebo spirála (kterou bych nevolil, když není nutná).
Tak se v tom můžete zase šťourat
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)