od Michal Šuhajda » stř 28 srp, 2013 7:13 pm
Pro Milana: To víš, tak výkonný jako Ty nejsem, ale když přijde nápad, jde to skoro samo.
Promiň, z části jsem si vypůjčil Tvou úpravu SN. jen to zhlaví mi připadalo zbytečně složité, když "Menhartická verze" umí skoro totéž.
Pro mmihalika: Jen v rychlosti výšky SN = 0 (výška 0mm), odbočná stanice 1. patrocca + 100mm) , stanice na jednokolejce 2. patro (cca + 200mm), skrytá odbočka cca 1,5 patro, skrytá smyčka 1.patro.
Vyjme prostoru nad smyčkou jednokoljky je nad SN prostor "dvou pater" pro snadnější přístup-
Situace u skryté smyčky vypadá asi takhle:
- Z levého zhlaví dvoukolejka v tunelu začne sklesá do místa křížení (délka 0,396*3,14 = cca 1,2m/vnitřní kolej) o cca 3,5 cm.
- Jednokolejka stoupá (0,353*3,14*1,5 =cca1,6m - bez mezipřímé) o 4 cm k odbočce a dále ke stanici "město" o další cca 3,5 cm je to stoupání cca 25%o.
- Skrytá trať od odbočky mírně klesá o 1cm, za přejezdem dvoukolejky klesá prudčeji aby nabrala +- další 1 centimetr (na lokálce se nepředpokládá provoz el. lokomotiv, proto je průjezdný profil uvažován pouze 45mm.
- Smyčka se odděluje už vpravo nahoře, aby trať mohla klesnout (kvůli místu pro manipulaci) na úroveň 1. patra. Do smyčky mohou i "elektriky" nad ní už je místa dost. S klesáním dvoukolejky se míjí, a nad dvoukoljku se dostáváve chvíli, kdy má dvoukolejka niveletu cca +20mm.
Doplním do plánku výškové kóty, ale dnes už to nezvládnu.
Upraveno 28.8.2013 21:18: To z WT nákresu nepoznám vycházel jsem z gemoetrie Tilli. Osové vzdálenosti kolejí jsou 43 mm. Pokud se nepletu, WT to u Tillig koleji má jako základní nastaveni také tak.
Naposledy upravil
Michal Šuhajda dne stř 28 srp, 2013 7:21 pm, celkově upraveno 1
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Jméno a příjmení je v nicku, nemám potřebu se skrývat