Čekal jsem kdo se ozve, že si takhle odporuju ve dvou tématech kousek od sebe...
No pokud vím, depo obvykle bývá, nebo by mělo být (podobně jako vlečky), napojeno do manipulační části kolejiště.
Ovšem podle mě "mělo být" neznamená musí.
jak vyplynulo z další diskuze v sousedním tématu mnou zmiňovaný Mirošov není výjimkou. Spíš to bylo řešení, které se na místních tratích občas používalo.
Nicméně tady to není místní trať, a ve stanici bude každá kolej dobrá. Tak se mi nezdálo příliš realistické to napojení
skoro uprostřed dopravní koleje. Možná jsem měl vynechat slovo
špatně
Taky jsem napsal, že je možné napojit depo do zhlaví, ale myslím si, že poslední řešení je mnohem lepší.
Ještě ke kolejišti:
Vlečku v horní části? Proč ne, ale koleje jen tak do lesa nevedou. Vlečka musí mít nějaké opodstatnění a aspoň nějakou rozumnou délku, ať to není jen kolej na jeden vůz. Pokud budeš dělat vlečku, z lesa stejně moc nezbude. Je celkem jedno jaký průmysl napojíš vlečkou, ale chce to nějaký menší podnik (jen se vyhni lomu, ať se neprokutáš do tunelu
- co třeba cihelna?) Takhle napojená vlůečka zpestří provoz i v koncové stanici, pokud budeš vozy na vlečku tahat v Mn vlaku až do koncové stanice. Tam Mn vlak rozposubnuješ a teprve pak vypravíš vlečkový vlak obsluhující vlečku.
Otázkou je jak bude vlečka dosažitelná rukou v případě nějakého problému (spojování vozů, vykolejení...)
Kvůli vzhledu by se totiž hodilo vysázet před stoupající trať hodně hustý a vysoký les.
Bacha taky ať máš nad tunelovým portálem vpravo nahoře nějaký kopec!
Do stanice bych doplnil vodní jeřáb (mezi kolej č.1 a č 3) Zastavující vlaky hlavní trati zde můžou pouze dobrat vodu.
Zauhlování nepoužívej standartní nabízené (to co je ve WT) ani Teudloff. Jako maximální mechanizaci bych viděl klasický dopravník, nebo max. šikmý výtah (už se o něm na DF psalo) Klidně rozházej uhlí i "nad kolej " směrem ke stanici jako že se uhlí vykládá z vozu, který stojí hned za výhybkou na vlečku.
Továrnu u dolní stanice bych udělal jen v náznaku. Jako že už je mimo kolejiště. před kolejí by byla nakládací rampa a za kolejí třeba jen kotelna, nebo nějaké kůlnu a plot oddělující továrnu od depa a nádraží.
V "horní" stanici bych zrušil remízu,zázemí je v odbočná stanici a na takovouhle krátkou trať jsou dvě remízy zbytečný luxus.
O ušetřený kousek bych protáhnul trať a "horní stanici posunul ještě kousek dolů.
Taky mi "horní" zhlaví vrchní stanice a vlastně celá ta stanice přijde až zbytečně roztahané. Možná je to jedinou štíhlejší výhybkou na celém kolejišti a tím malým (a celkem zbytečným)kouskem koleje mezi první a druhou výhybkou vrchní stanice.
Továrnu a vrchní stanici to bude chtít taky nějak opticky oddělit. V tomhle je les nepřekonatelný:-)