No, vyzrelo to dobre.
Ale, so zmenou filozofie by to chcelo upraviť. Odbočná trať zo stanice stratila zmysel. Nikto by nestaval tak komplikovane a v podstate nezmyselne. Keď tak, boli by paralelne tubusy. Ale skôr by sa to vetvilo za tunelom. Urob vetvenie tratí v tunelu a ešte ti ostane väčší priestor na napojenie trate zo SN. Tak isto násypku u šturcu na pravej strane by som zrušil, nechal tam iba kusú koľaj na odstavovanie vozňov. Pre manipulačný priestor by som , ak je to nutné využil priestor po zrušenej odbočnej trati. Je tam viac miesta a aj možnosti pristavovania vozňov. Vyústenie tratí z tunelu môžeš nechať tak ako to je, tunel je taká prirodzená kulisa, tak to až nie je tak okaté. Lokálku - trať z odbočky by som pojal ako vlečku. Priam sa pýta kameňolom, násypka mletého vápenca, rudy, poprípade niečoho "stavebného" a "horského". Ak tam chceš prevádzkovať osobnú dopravu, môžeš zamestnaneckú tak 3x denne. Inak by zrejme stačila robotníko - turistická zastávka u mostu.