I přes "modelářsky nepříznivé" počasí se mi podaří občas udělat nějaké drobné práce. SN v suterénu je funkční, nyní pokládám koleje a zapojuji elektroniku v základní rovině. Asi mi více času zabírá vše dobře promyslet, než samotná realizace.
Ve volné chvíli jsem vytvořil skicu terénu, jak by mohl ve finále vypadat. Je vykreslený bez jakéhokoli porostu, ten řadu kompromisních řešení myslím schová. Trochu jsem se pral s "odvodněním kolejiště". To jsem navrhnul protažením údolí do patřičně dimenzovaného propustku pod odbočnou stanicí. U krajních kolejí je zábradlí, všechny koleje jsou jakoby na mostovce, která bude znázorněná krablovaným plechem s náležitou patinou staré rzi. Pokouším se vycházet z reálu, není to neobvyklé.
Z pravého dolního rohu vede komunikace III. třídy pod most, který by měl být výrazným prvkem kolejiště, až ke kamenolomu s násypkou v pozadí a ke koncové stanici. Jinak více staveb neplánuji - výpravní budovy v ŽST, v odbočné malé překladiště u levé kusé koleje, zázemí traťovky u pravé kusé koleje, stavědlo na pravém zhlaví a možná nějaké drobné stavby pro oživení.
Zajímal by mě názor vás, zkušenějších kolegů, zda jsou mé úvahy v souladu s obecnými zákonitostmi. Přeji všem krásné léto.
TT Ep. III/IV, DCC TC