Dobry vecer ve spolek, panove.
Na uvod Vam preji vse nej do roku 2013, hlavne spoustu tolerance Vasich drahych polovicek a spoustu financnich prostredku na rozvoj Vaseho a i meho hobby

Takze jsem se snad dostal do posledni faze pripravy stavby kolejiste. Meritko TT, analog pomoci zhlaviku, epocha V a VI - planek je mirne upraveny namet Milana Ferdiana - odb. Jezero/Drinov (Upraveno je skryte nadrazi, zmensen polomer vedlejsi trate, dobudovana pila a kamenolom a predelano koncove nadrazi). Pohadku o kolejisti si muzete precist vyse v tomto tematu.

Klic ke kolejisti. Ze skryteho nadrazi A (nivelita 0) vychazi zmodernizovana elektrifikovana dvojkolejna trat, ktera usti na kolejiste v levem dolnim rohu (nivelita 20cm), pokracuje kolem stareho vodni mlyna s mlynskym nahonem a obkrouzi pulku ramu. Tesne pred znovu ponorenim do tunelu je odbocka Jezero. Dvojkolejna trat pokracuje dale tunelem a postupnym klesanim miri do udoli. V prvni otevrene casti (vyska cca 30 cm) vede kolem horske chaty, zpatky do tunelu a pak pomoci kamenneho viaduktu (nivelita 20 cm) prekroci polni cestu a jezero a zmizi v tunelu a sjede do skryteho nadrazi B (nivelita 7 cm). Z odbocky Jezero vychazi jednokolejna trat, ktera vystoupa tunelem a pak se pomalu krouti az do koncove stanice Drinov (nivelita 40 cm), kterou jsem si upravil, abych si tam mohl prohanet brejlovce s Ykama

Tesne pred stanici jsou zausteny dve vlecky. Jedna z pily a druha z kamenolomu. Koncova stanice Drinov ma 5 koleji. Koleje cislo 1 a 5 jsou manipulacni. Koleje cislo 2, 3 a 4 slouzi k provozovani osobni dopravy. Jejich uzitne delky se pohybuji kolem delky 130 cm do vyhybky k vyhybce. Delka sypaneho nastupiste bude cca 70 cm. Ve stanici se nachazi dvoumistna remiza, vodni jerab, vodojem, prohlizeci jamy a jeste nekam musim vmestnat tankovani dieselovych lokomotiv. Pred stanicni budovou se nachazi autobusove nadrazi. Ve vesnici je par domu, kostel, prodejna stavebnin a velky statek, ktery obsluhuje prilehla pole a pastviny s dobytkem. Pokud jsou nejake namitky ke tvaru, velikosti a vybaveni koncove stanice, rad uvitam jeste nejake pripominky a namety.
S pozdravem
Jirka