Stísněné podmínky. Když navštívíte depa, zjistíte, že většinou všechna depa jsou stísněná. Teda přesně, že jednotlivé dílny a provozy navazují na sebe, aby se nedělal zbytečný velký posun. Pak ručně přenášené díly a nářadí šlo lehce přepravovat vozíky, káry atd.
http://www.honzikovyvlacky.cz/2010/03/05/lokomotivni-depo-praha-vrsovice/ a
http://www.ld-trutnov.cz/o-webu/ pár pěkných fotek tam je.
Ale mně se tenhle plánek depa zamlouvá, že se může dále panel rozšiřovat.
První rozšíření je směrem k budoucí stanici nebo do skupiny velkého městského uzlu, kde je depo jako samostatný celek. Další rozšíření je, že se od přesuvny může dále depo rozšiřovat o další haly a provozy. Třeba po koleji 14 se můžou přepravovat k opravě motorové vozy, které mají jinou opravárenskou halu. Nebo zde může být i traťové hospodářství, které také potřebuje pro údržbu provozní halu.