Vše je kompromis...

Kolejiště schované pod zemí se mě příčí ale někam vlaky musí odjíždět. Při stoupání 3,5 cm na metr mám čistý prostor pro ruce cca 105 mm. Manipulaci předpokládám v rovné části smyčky a šturcu kde bude zepředu přístup. Možná přidám ještě jednu kusou kolej souběžně s rovnou částí vnitřní smyčky. Zbytek už bude přístupný jen pro případ vykolejení apod. Maximální délku vlaků počítám pět dvouosých krátkých vozů a s tím by neměl být problém vyjet stoupání a vejít se na délky kolejí.
Poloha staniční budovy je jen informativní. Místní lokálka byla postavena někdy kolem roku 1856 až 1869 a žádné nádraží nemá skladiště uprostřed. Myslím , že výpravní budova uprostřed a skladiště u kusé koleje směrem ke koncovému zhlaví nebude velký prohřešek. Kusá kolej směrem k vjezdovému zhlaví je pro remízu.
Smyslem mého snažení je postavit modelové kolejiště ne do puntíku ale tak abych se vyvaroval závažnému nesmyslu. Budu rád za další poznatky.