Velice vám děkuji za náměty a připomínky. Vidím, že konečné rozhodnutí nebude zdaleka tak jednoduché, jak jsem si původně myslel. Zatím se mi to zdá čím dál tím složitější

S nějakými posuny ve SN jsem nepočítal a ani nepočítám. To propojení obou smyček na různé způsoby bude asi v uvažovaném analogu dost náročné na el. zapojení. Raději bych v současné době volil nějaké jednodušší řešení, které bude snadněji realizovatelné, funkční a které mi nevezme chuť tenhle projekt úspěšně dokončit. Nerad bych si toho vzal na sebe více, než časově a vědomostně zvládnu. Samozřejmě se tak budu muset spokojit s omezenějšími možnostmi provozu, ale to mi v současné době opravdu nevadí. Po cca 30 letech od stavby posledního kolejiště je pro mě vlastně všechno úplně nové (typ a pokládka kolejí, elektrika, krajina....) a tak myslím, že méně v tomto případě bude znamenat více. Prosím tak zdejší "pány stavitele" o jistou toleranci, neboť se může stát, že z uvedených důvodů přistoupím k některým doporučeným řešením, třeba trochu jinak a jednodušeji, čímž v žádném případě nezpochybňuji dobře míněné rady. Líbí se mi věci doby minulé, téměř zapomenuté. Koupil jsem již 3 parní lokomotivy a k nim několik dobových osobních i nákladních vozů a na další se chystám. Retro jako takové mě osobně přináší radost, dobrý pocit a vnímám jej jako takový protipól dnešní doby plné stresu a spěchu. Svým způsobem se tak vracím o mnoho let zpět. Toho chci docílit i u modelové železnice a pevně věřím, že se mi to i za vaší pomoci podaří

Díky. H
Inu trochu jsem upravil dle vašich připomínek jeden z předchozích návrhů - Líbila by se mi ta menší odbočná stanice, ale to zaústění té vedlejší tratě mi přijde stále takové nic moc - Možná by to chtělo více prostoru, ale ten není.... Šlo by s tím něco udělat?
