Ahoj, trošku jinak.
Proč máme na kolejišti depo?
- je určeno k odstavení lokomotiv po služebním výkonu, k jejich opravě a přípravě pro následující výkon. Lokomotivy musejí být v depu co nejrychleji ošetřeny, aby byly co nejdříve pohotovy k dalšímu výkonu
Jak probíhá zbrojení?
- v případě parní lokomotivy se zpravidla nejdříve doplnilo uhlí, při tomto úkonu se mohla dobírat voda, lokomotiva pak zajela na čistící jámu k vyčištění popelníku a dýmnice, pak následuje doplnění písku a oleje. Dle potřeby se lokomotiva otočila na točně a) zajede do remízy b) vrátí se zpět k dalšímu výkonu
- co se týká motorových lokomotiv, tam to bylo jednodušší, zajelo se k tankovacímu stojanu nebo cisternovému vozu, který byl odstavený v depu a natankovalo se + maziva atd.
Je potřeba si uvědomit, že pracovnímu postupu ošetření lokomotiv v depu bylo přizpůsobeno kolejiště depa, které mělo zaručit pokud možno plynulou a jednosměrnou jízdu lokomotiv od jednoho pracovního místa k druhému bez vzájemného křížení cest, jež by mohla ohrozit nebo zdržet plynulost a bezpečnost jejich jízd. Proto To kolegové radili dvě koleje ( odjezd/příjezd )
( zdroj Stavba depa MŽ )
možno třeba i takhle -
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/707/6z6l.jpg a v tom fofru jsem zapoměl na vodárnu

edit:
1) požární předpisy, popelová jáma by neměla být u skládky uhlí, ale v malých depech všechny úkony probíhaly občas na jednom místě

2) to napojení depa by bylo lepší, jak radil Jeff ( tedy alá Kořenov )