
Zkusil jsem taky něco stvořit. Snažil jsem se, aby nebylo nutné překopávat depo, kopec s rozhlednou a kamenolom. Zrušil jsem kolejové spojky mezi lokálkou a hlavní tratí "odnikud nikam". Dvoukolejný most jsem přestěhoval na zdvihací díl, bude tam mnohem líp vidět.
Ze stanice Radkov vychází trať k zadnímu okraji, kde namísto částečně viditelné výhybny je dlouhý tunel, který končí u části s depem. Odtud pokračuje trať přes spouštěcí díl a dvoukolejný most přenesený ze zadní části k odbočce k vlečkovému nákladišti. Za odbočkou se trať noří do tunelu skrytého nádraží se čtyřmi kolejemi v první a dvěma kolejemi ve druhé části. Poté pokračuje opět do zadní části a vynořuje se znovu vedle depa, aby uzavřela "druhé kolečko" stoupáním s vrcholovým tunelem a napojením do druhého zhlaví stanice Radkov. Na úplné objetí kolejiště jsou tedy zapotřebí dvě "otočky", ale je možné nechat soupravu i kroužit mimo skryté nádraží. Mezi depem a tunely SN tvoří trať cosi jako falešnou dvoukolejku, ale je to defacto pořád jenom ovál, jen dvojitý. Jen lokálka tvoří vůči hlavní trati smyčku.
Lokálka vede v původní stopě v celé viditelné části kromě mostů, protože zakrytím hlavní trati v zadní části bude vhodné zkrátit řeku. Ve skryté části jsou dvě výhybny, jedna dvoukolejná, druhá tříkolejná. Lokálka poté ještě v tunelu ústí do koleje hlavní tratě.
V SN jsou modré koleje Peco Code 100, okrové Piko HO Elite. Musím potvrdit Milanova slova - Peco má příšernou geometrii.
Nepodařilo se mi zatím rozumně vyřešit napojení depa, ale pracuju na tom.
