Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
podbabák píše:Námět mě zaujal, líbily by se mi některé změny:
...........
- Přiznal bych trochu životního prostoru oblouku v levém horním rohu a zvětšil jeho poloměr, zvláště kvůli stoupání.
- Horní trati neprospívá rovnoběžnost s hranou kolejiště, opticky ji to zkracuje.
Odbočku je možné celkem úspěšně zakamuflovat z jedné strany lesem a z druhé vlečkou a budovou továrny. Přesunutí vlečky nahoru je prospěšné ve více ohledech; je na ni lépe vidět, schová se za ni klesání trati do spodní úrovně a prostor za staniční budovou není přeplácaný budovami. Navíc se dá předpokládat, že vlečku obsluhuje vlak běžně schovaný ve skrytém nádraží. Takhle dostane oprávněný důvod k vykonání cesty přes celé kolejiště a zpátky.
Remíza je jinde jen proto, že se mi tam líbí víc, předpisy neznám.
Schází promyslet, kudy v terénu odtéká voda. V plánku není silnice k továrně.
V pravém horním rohu je v podzemí prostor pro kusé odstavné koleje...
VladikC píše:Je to poněkud více zahuštěné
fruafru píše:VladikC píše:Je to poněkud více zahuštěné
Konkrétně? To sepiš uvidím co s tím půjde udělat
fruafru píše:Určitě by šel udělat i "letecký" pohled. Chce to první dokončit a navíc pohled bude hodně nevýrazný, je to stejné jako WT kolejový plán a ten se nezměnil.
fruafru píše:Co nějak tak.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků