
Budu rád za každý postřeh nebo připomínku, hlavně k napojení depa.




Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Sumosek píše:Tak asi si budete myslet, že jsem blázen, ale znovu jsem se vrátil k původnímu plánku
Sumosek píše: a klesání jsem umístil kolem rotundy v oblouku R440]
chameleon píše:Sumosek píše:Tak asi si budete myslet, že jsem blázen, ale znovu jsem se vrátil k původnímu plánku
Ani ne, to je zatím ještě normální
Sumosek píše: a klesání jsem umístil kolem rotundy v oblouku R440]
Tady si myslím, že máš nevhodně tuto trať zaústěnou do nádraží -> osobní vlak ti může zastavit až na 5. koleji od nádr. budovy, což je podle mě dost nepraktické. A navíc tato kolej je jediná dopravní pro tuto trať, páč ta 6. kolej od nádr. by měla být manipulační - obslužná depa... Takže vlastně zde nemáš žádné koleje pro nákladní dopravu/manipulaci - pokud bys použil pro sestavování nákl. vlaku dopravní koleje 3. a 4. od nádr. budovy, tak přestupy cestujících a vůbec osobní doprava bude velmi narušena. Všimni si, že u Milana příjezdy ze všech tratí mohou na 3. kolej od budovy, pokud si pamatuji, tak poslední 2 koleje má pro nákladní dopravu.
Michal Šuhajda píše:A co levé zhlaví a trať "okolo rotundy"?
Michal Šuhajda píše:Ahoj
jen ve zkratce
- zvětšit SN, 3 koleje je dost málo,
- křižování
- pohrát si se zhlavím u velké stanice
- otočit budovu u hlavní stanice, nobo skrýt trať hned za stanicí + zrušit most
- viditelná trať začíná a končí pár cm od sebe
- zamyslet se nad existencí spojky ze stanice do tunelu a do SN
No jo, jenže do 6 kolejí ti vedou 3 tratě a dvě koleje na trať moc není.Sumosek píše:Díky za připomínky. Ne všechno mi je zcela jasné:
- zvětšit SN, 3 koleje je dost málo - zatím je tam 6 kolejí a o dalších 3 jsem taky přemýšlel
Sumosek píše:- křižování - asi myslíš křižování jednotlivých tratí?
To je na dýl, sorry pro dnešekSumosek píše:- pohrát si se zhlavím u velké stanice - o to jsem se už snažil. máš nějaké návrhy?
Problém ne, ale je divný, když vlak vjede do tunelu a za chvíli se objeví "za barákem" a pak ještě přejede kousíček za zhlavím.Sumosek píše:- otočit budovu u hlavní stanice, nobo skrýt trať hned za stanicí + zrušit most - trať za stanicí by měla vést na vysokém náspu, částečně podepřená betonovou zdí a s podjezdem pro cestu, která povede kolem nádraží. Myslíš, že by to byl takový problém?
Sumosek píše:- viditelná trať začíná a končí pár cm od sebe - tak tady nevím co myslíš To jsem myslel ty dva tunely vpravo dole. Vím, že trať se ještě objeví, ale stejně..Sumosek píše:- zamyslet se nad existencí spojky ze stanice do tunelu a do SN - Z levého zhlaví klesá jedna kolej do SN a druhá stoupá za hlavní stanici (ta co se ti nelíbí). Na obrázku to možná vypadá jako že se na konci oblouku v tunelu spojují, ale ne. To jsem pochopil správně, ale nevím k čemu tam ta spojka je?
Jinak v té skryté části aby se čert vyznal. Je to hrozně nepřehledné.
Dík.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků