
Tak to tu trochu zahltím věcmi pro inspiraci co jsem našel po souborech v archivu, snad to nikomu nebude proti srsti. Osobně mi pomáhá se jen tak někdy kouknout na plány a vzít si z nich třeba i jen drobný kousek.
První varianta je Účko, které by splňovalo odbočnou stanici, bohužel na plánu je hlavní trať tzv. tunel - stanice - tunel. Nicméně pro inspiraci na krajinu, nebo celkovou náladu to je pořád fajn.
Další varianta jsou už Očka s "důrazem" na užší rámy. Jsou si dost podobná. Opět hlavně pro inspiraci
A pak už spíš takový odstřelek ze kterého by se daly brát části pro inspiraci
Pro Vícepatrové řešení je tu naprosto perfektní kolejiště francouzského modeláře které prezentuje na https://forum.lrpresse.fr/trains/viewto ... =2&t=54657 ... Skoro každá stránka stojí za to prohlédnout. U patrového řešení je pak asi trochu problém to okno, ale asi nic neřešitelného.
Pak mě ještě napadlo, že jako moc pěkně navrhnutá odbočná stanice na užších rámech vznikalo zdejší magazínové kolejiště https://www.ambmodely.cz/modelove-kolejiste ... To si jako spodní patro dokážu krásně představit s tím že nad ním by, v dalším patře, byl další okruh jen s tratí, popřípadě stanicí lokálky.
K poloměrům: Osobně zastávám to že klasický R4, což je nějakých skoro 550mm jsou v domácích podmínkách v pohodě. Bude se to v nich lámat, ale tak to prostě je a vždycky bude.(A to naštěstí nechceš éru Regiojetu a Eurocity) Pokud je to jen trochu možné, pohyboval bych se nad 650 tam kde očekávám delší vozy. Cokoliv dál je už krása. Záleží hlavně co všechno tam budeš chtít. Když by byla celá stanice prohnutá vysokým poloměrem jako banán, ušetříš na poloměrech v rozích a dost možná naženeš pár cm na délce kolejí. Je to často vidět i na těch německých plánech že se nebojí jít do obloukové stanice s obrovským poloměrem.