Přidávám svůj návrh včetně hrubého náčrtu krajiny. Odbočná stanice má celkem 5 dopravních kolejí, objízdnou/obslužnou manipulační kolej (modrá) nejblíže nádražní budově a dole vlečkový areál s naznačeným předávacím kolejištěm, aby bylo do stanice co vozit.

Na levém zhlaví je zkusmo použita transformovaná EW3 s vnitřním poloměrem R450 mm (červená). Přímé EW3 jsou vyznačeny tmavě zelenou barvou. Na pravém zhlaví je na vjezdu použita symetrická EW2 a DKW v kombinaci s EW3. Užitečné délky dopravních kolejí vycházejí na (shora): ~70 cm, ~110 cm, ~175 cm (hlavní staniční kolej), ~185 cm, ~160 cm.
Na pravé straně stanice je bývalá výtopna pro lokálku, dnes používáná jako remíza pro motorové vozy vedlejší tratě. Výtopna má dvě stání, před každým s popelovou jámou, dnes sloužící pro mytí/provozní prohlídky motorových vozů. Zbrojení naftou se předpokládá u třetí kolej (vpravo), kde dříve byla uhelná skládka. Manipulační kolej hned pod výtopnou, navazující na objízdnou/obslužnou staniční kolej slouží k odstavování přívěsných vozů pro motoráky vedlejší tratě.
Vlevo nahoře jsou dvě kusé manipulační koleje s možností umístění krytého skladiště a volné skládky. Vlevo dole je vlečkový areál s předávací kolejí.
Odbočná trať stoupá k prvnímu mostu 30 promilemi, poté až do vrcholové stanice je stoupání 20 promile. Koncová stanice lokálky je v úrovni +175 mm, má dvě dopravní koleje (užitečné délky ~85 cm horní, ~100 cm spodní) a jednu kusou manipulační kolej.
Skryté nádraží není zatím naprojektováno.
