od Michal Šuhajda » čtv 09 led, 2025 9:04 pm
Ahoj, ta stanice by chtěla ještě poladit -upravit. Nejdelší máš kolej č.3., která je manipulační (dle rampy a skladiště) nechal bych ji „v délce původní stanice” a prodloužil jen koleje pro křižování vlaku - koleje 1 a 2.
Zkus se podívat na fotomapu kde jsou dobře vidět prodloužené stanice na trati 185 mezi Klatovy a Sušicí - Běšiny, Nemilkov, Kolinec..
Přikládám náčrtek - jsou tam jednoduché výhybky místo obloukových, odbočení kol. 3 je symetrická výhybka (Y). Doporučuju "flexi" výhybky Tillig, na srdcovce je 9°, ale úhly odbočení jedn. větví je možné upravit dle potřeby např. 3°+ 6°.
A co se týká rozčarování z poměru viditelných a skrytých tratí, to naprosto chápu. Mám to podobně, řeším věčné dilema mezi odkrytím co největších částí tratí a logickým vedení tratí a návazností krajiny.
- Přílohy
-

-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Jméno a příjmení je v nicku, nemám potřebu se skrývat