Na stavbu dalšího modelu nic není, pár plastových profilů a deska. Rozsochy, nárazníky jsou odlitky a potom ještě pár leptů. Jako zátěž je plech. Takže podle fotky v knize vznikne další model.
Podle předešlých vozů odpovídá zhruba rozměrově i tento plánek maďarského vozu. Vnitřní délka vozu je po přepočtu 92 mm, vnitřní šířka 29 mm po přepočtu a výška stěny je 5 mm po přepočtu. Dále skříň se skládá z pevných bočnic a v každé bočnici je po jednom zásuvném díle. Dále se dají odebrat i čelnice. Rozměrově odpovídají nízkostěnné nákladní vozy řadě N 3.25670 až 699. Když porovnám plánek a fotky, tak už jsou možné dvě stavby. Rozdíl je v použitém typu rozsoch.
Tak dvounápravové nízkostěnné nákladní vozy jsou hotové a naložené hutním produktem. Vůz N 3.25693, původně MÁV Jnh 181310. Vůz N 3.25680, původně MÁV Jnh 181243.
Stavba nízkostěnného nákladní vozu řady Na. Dva dvounápravové podvozky jsou tedy hotové, postavil se rám a vlepilo se závaží. Pak se do rámu usadily podvozky a pak začal problém naučit model jezdit. Tedy projíždět oblouky. Povedlo se, 475 mm to projíždí v pohodě.
Vůz vyrobila firma Ganz asi v roce 1907. Na Košicko bohumínské dráze jsou dva vozy, které pak přebírá ČSD pod číslem Na 3.41 400 a 401. V roce 1927 jsou už v evidenci ČSD.
Model vozu Na 3.41400 a 401 by měl vypadat asi takto. Zde je fotka vozu MÁV, ale u KBD jsou trochu jiné podvozky. Dále pár vozu MÁV v roce 1925 přešlo pod ČSD. Vozy MÁV Jaa 197003, 005, 009, 017, 033, a 047. U ČSD mají pak čísla Na 3.40450 až 455.