Vít Doležal píše: aby mohla lokálka kroužit a přejet nádraží z leva do prava.
A to je právě kolosální blbost... Vlak jede z bodu A do bodu B, a pak se zase musí logicky z B vrátit do A - čili v opačném směru po stejné trati. A ne tak jako to máš nakreslený ty - někde ve skrytáku se ti přece musí ty vlaky otočit....
Paralelní kolej se ti udělat nepovedlo, jinak by jsi měl tu vzdálenost kolejí všude stejně. Tu pravou paralelní kolej máš vedenou jinak než tu levou v úseku viz můj předchozí obrázek...
Ty tunely nalevo - v případě té lokálky můžeš trat vést viditelně podél stěny skalního masivu v němž máš schovanou dvoukolejku zhruba až do bodu kde je číslice označující šířku rámu. Terén kopce ti bude stoupat směrem do středu těch oblouků. Nebo můžeš vést dvoukolejku viditelně zářezem do tunelového portálu umístěného tamtéž, přičemž v místě kde bude schovaná trat lokálky budeš mít stoupající terén směrem ven od středu těch oblouků. Pokud jde o ostrý oblouky na dvoukolejce, ty přece můžeš mít až v tunelu... Mně tam dole na levém rámu vychází v pohodě poloměry r425/r543 pro vnitřní oblouk dvoukolejky, r484/r602 vnější oblouk dvoukolejky a r543/r661 na lokálku vedenou vně dvoukolejy, vše v Tillig Elite.
K té řece - jak se bude chovat to slepé rameno přístavu při vzedmuté hladině? Nevyplaví ti to celý nádraží i s okolím?
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů