Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
chphoto píše:... jezdil jsem podstatně vyšší rychlostí než by odpovídalo ...
JiriKTT píše:Seřaďovací návěstidla na záhlaví, tedy ta, která jsou mezi vjezdovým návěstidlem a krajní výhybkou, by měla být trpasličí. Stožárová seřaďovací jsou jen ta u manipulačních kolejí, tedy z koleje 4a a 4b.
Návěstidla vlevo se standardně umisťují u vnější levé koleje na vícekolejné trati nebo na souběhu tratí, kde mezi kolejemi je méně, než 10m, a to pouze na trati a ve stanici pouze po krajní výhybku. V tvém případě by tedy vjezdová návěstidla měla být na vnější straně kolejí.
JiriKTT píše:To u 5. koleje už je na výjimku z normy od provozovatele dráhy Ve skutečnosti se odjezdová návěstidla umisťují před námezník výhybky, takže pro umístění vlevo nebývá ani důvod. Rozumím, že většina z nás bojuje u modelu s užitečnou délkou kolejí a tak je potřeba hledat takovéto kompromisy.
vojtas píše:Jaký byl důvod nedělat té spodní stanici zhlaví v oblouku? Vsadím se, že by se tam celý railjet pak vešel.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků