
Odkaz je: http://modelovy-svet-gene-simmonse.cz/parni-lokomotivy/
Malá ukázka fotek:
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
miroslav lengyel píše:Koukám,že máš také pěkné stádečko.![]()
miroslav lengyel píše:No panečku,tobě to jde od ruky.Mně došlo listí a navíc nějak vůbec nestíhám,ale žíly mi to netrhá.
Barbucha píše:Vždycky jsem rád, když se můžu pokochat, ale jak psal kolega, ten vodní jeřáb tam musí být.
Toto je sice typická německá sestava, co jsem měl já, ale v zásadě to platí. Ty koše jsou proti zamrznutí vody v jeřábu, když přišel mráz z Kremlu.
Jinak cosi pro inspiraci, omlouvám se, ale mám jen Dederony, ale ten bordel je obdobnej.
Polabský píše:Už zase je tady ten rejpal![]()
Použiji pouze připomínky z praxe a provozu.
Hezký den,
koukám jak to hezky poskočilo a jek je to móóóc pěkný. Ale.
Pokud se nakládá uhlí do tendru,nebo se vykládá drapákem z uhláku do figury, tak to nemravně práší, všude se sype mour.
Doporučoval bych celé okolí řádně zasvinit (patinovat), včetně nakladače. Vznikne z toho poměrně hladká vrstva z toho mouru, ze které občas leze nějaký plevel.
Boudička u pískování slouží k sušení písku aby ho bylo možno vzduchem dopravit do zásobníku na věži.
Proto by si zasloužila výraznější komín. Venkovní skládka písku by mohla mít alespoň plechovou stříšku z vlnitého plechu (případně odundací a zastamdací), aby písek zbytečně nevlhnul, když ch.i.e jak o žních.
I ten písek se do ní skládá lopatou z vozu a je ho všude okolo ........ .
O vodním jeřábu se tady už diskutovalo ale doporučoval bych ho k jámě postavit, protože když se zbrojí tak samozřejmě včetně vody aby to bylo rychlé. Pokud by se jelo ještě "na vodu" k depu tak je to zbytečných dvacet minut minimálně.
Vodní jeřáby bývaly rozstrkány v obvodu stanice tak aby zbrojení bylo co nejrychlejší, včetně dopravních kolejí.
Popelová jáma bude taky řádně zasviněná, minimálně od odkalování lokomotiv (podobně jako varná konvice, béžovo-rezavý nádech). Bylo by rozumné naznačit i nějaký způsob čištění jámy ale to zvládne ten drapák na uhlí.
Ta patina celého okolí tam bude i v případě, že znázorňujete konec parního provozu, kdy se už zbrojilo sporadicky.
Zarážedlo v tomto tvaru ve skutečnosti nemůže existovat, protože by se samo od sebe rozsypalo. Doporučoval bych osadit to z ohýbaných kolejnic. Hezký večer.
Milý kolego, Vaše kolejiště považuji za mistrovské dílo z hlediska provedení, patiny a tak.
Nepovažujte prosím moje připomínky za útok proti Vám.
Hezký večer.
Gene_Simmons píše:miroslav lengyel píše:No panečku,tobě to jde od ruky.Mně došlo listí a navíc nějak vůbec nestíhám,ale žíly mi to netrhá.
Ahoj Mirku, no že by mi to šlo nějak závratně od ruky to se říct nedá, vždyť jsem skoro nic neudělal. Kam se hrabu třeba na Honzu, to je spritér, už má skoro hotové druhé kolejiště
![]()
![]()
. Modelařina není žádný závod, já modelařím pro radost
. Jaký materiál používáš na olistění toho Merlíku?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků