lajblt píše:Máš na prvním řádku uvedeno: "Rychlostník – nepřenosné návěstidlo, které návěstí traťovou rychlost od tohoto návěstidla." Je tam řečeno OD TOHOTO NÁVĚSTIDLA. Ne toto návěstidlo nesmí být použito ve stanici. Traťová rychlost = dovolená rychlost v úseku trati, tj. i ve stanici.

Podívej kolego,položil jsi otázku a já Ti na ni odpověděl.

Znovu opakuji,když tak všechno víš proč jsi se tedy ptal,nějak tomu nerozumím?
Jestliže je napsáno,že návěstildlo návěstí traťovou rychlost,tak je to proto,že je zkrátka na trati.Nemíním se tady z Tebou dohadovat a zbytečně kolegovi plevelit fórum a navíc posledního půl roku nedělám nic jiného,než že se drtím všemožné drážní předpisy a skládám z nich zkoušky,takže nemám sílu se ještě zde nesmyslně dohadovat.
Nebudu Ti tady kopírovat celý předpis D1,kde je například uvedeno i umístění různých návěstidel atd.
Pokud máš zájem,mohu Ti ho klidně dodat včetně dopravního předpisu D2,kde jsou uvedené další věci spojené s touto problematikou,zejména co je to trať a kde končí,kde začínají staniční koleje atd.To ale samozřejmě není všechno.Dále jsou tu staniční,provozní a přípojové řády,potom je také sešitový a tabelární jízdní řád,který má fíra na mašině,aby se vůbec zorientoval,když jede po určité trati.Ani to však nestačí,takže než fíra na trať sám vyjede,musí mít seznání na konkrétní trati v určeném počtu hodin,teprve potom podepíše znalost traťových poměrů a může jet sám.
Tímto končím se svými příspěvky na toto téma neb je to z mého pohledu mlácení prázdné slámy.

H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.