Stavba kolejiště zabrala nějaký čas.
Každou operaci a každou novou stavbu jsem zde na stránkách prezentoval.
Než něco vzniklo, prostudoval jsem kdeco a zeptal se také kde koho.
Jenže kolikráte odpovědi a většinou byla odpověď nevím, nepamatuji, asi a možná.
Jen opravdu pár lidí, kolegů se zapojilo do diskuze, takže se buď předělávalo, nebo se jinak upravovalo a něco jsem nechal, tak jak jsem to udělal.
Na něco jsem měl dobové fotky a ty se opravdu shánějí špatně. Dále jsem prošlapal, nafotil plno železničních stanic, dep a hledal jsem drážní archiválie, detailní drobnosti a upravoval, aby se poznatky dali použít na stavbu kolejiště.
A pokud vím, tak stavební materiály se po mnoha letech nezměnily, možná se změnil rozměr.
jirka8 píše:Jak se jednoho pěkného rána řeklo v pohádce Tři veterání - "Němci jsou pořádnější". Ale dát vinu německým okupantům ještě dokonce za to, že osmdesátkové hranolky si umístil do nádraží z let padesátých, to se neděje ani v pohádkách. Tak úžasní vizionáři Němci zase nebyli.

Plno kolejišť je postavené jako pohádka, jak elektrická lokomotiva jezdí bez troleje.
Skoro každé kolejiště je postavené jako fikce.
Mále nádraží, ale velká točna bez zauhlování.
Nad tunel je postaven kostel a hřbitov a nebožtíci padají do tunelové roury.