Kluci díky za náměty.
Pod tím mostem bych to narovnat mohl. Když dám šikmo pilíře tak by to nemuselo být tak hrozné. Stavba bude stejně z flexi tak se ta geometrie trošku ošulí...
Tunel ale ani náhodou... Už teď mám polovinu kolejí pod zemí a já chci vlak vidět a né jen slyšet bzučení kdesi pod deskou. Ten portál do smyčky musí být na přístavku , protože nechci porušit hezký stabilní rám uříznutím rohu. Vím , že ta krajina bude docela našlapaná. Za zastávkou bych měl oddělení zvládnout lesíkem. V té horní části to bude horší ale zkusím trošku převýšenou skálu. Smyslem přístavku není ani tak rozšíření provozu ale hlavně posílení volné viditelné tratě.
Na obrázku je znázorněno napojení tratí. Nad herkulesem bude výjezd stočením šturcu za výtopnou. Vjezd do podzemí ukazuje vrtačka. Rozdíl výšky je 100 mm. Rám je vysoký 150 mm a podlaha SN v místě výjezdu +50 mm Délka kolejí bude cca 4,5 metru tak bych se měl vejít do stoupání pod 3,5 cm/m na poloměru 310 mm.
Tak jsem se z toho trošku vykecal ale i tak uvítám další náměty.
