

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Vít Doležal píše:To by asi šlo, jen je tam ten ostrý oblouk vpravo dole a nevím kam pokračuje lokálka co zajíždí za zdymadlo, to je vratná smyčka?
miroslav lengyel píše:milan ferdián píše:Ahoj,
zjišťuji,že nepatřím mezi ty co se tak snadno vzdají.Mám další nápad,vypadá to jak by se moje dívčina probouzela![]()
.
Jen to nezakřiknout.
Milan
To je dobře a mně nezbývá než ti popřát,ať se ti daří co nejlépe.
milan ferdián píše: Jenže PIKO A-Gleis a PECO CODE 100 jsou dva rozdílné systémy. A ikdyž mají stejné CODE 100,otázkou je vůbec spojitelné mezi sebou. Dalším problémem jsou obloukové výhybky,tak ty jsou tak rozdílné,že je nejde vůbec mezi sebou nahradit.A na plánku máš výhybky obloukové PECO/SETRACK.
Milan
Petr Zatrepalek píše:Jsem hodně zvědav jak se to povede na ty rámy napasovat. Mně z toho vychází pro HO nezbytnost kompromisu - bud mít malý kousek zdymadla bez přístavu, velkou stanici hlavní trati a kus lokálky v oblouku, nebo mít větší stanici + přístav se zdymadlem ale bez lokálky. Jako ideální by si myslím ale bylo udělat si jen trat klikatící se podél řeky krásnou krajinu Polabí nebo Povltaví se zdymadlem, mostem, vlečkou s přístavem a malou zastávkou pro zaměstnance přístavu... Trat by byla přirozenou součástí krajiny, dominantním bodem námětu by byl přístav se zdymadlem Provozovat by se dalo cokoliv pro Epochu V - včetně IC vlaků, dlouhých rychlíků, krátkých motoráků svážejících zaměstnance, dlouhých nákladních souprav...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků