Posledních pár dní jsem si našel trochu času a mohl se tedy věnovat stavdě. Vyříznul jsem díry pro lepší přístup ke kolejím ve skrytém nádraží a začátek stoupání vedlejší tratě, dál už to pojede po samostatné překližce. Také jsem položil nějaké koleje v hlavní stanici.
Chvíli jsem bádal, jak koleje přilepit na korek. Nejdřív jsem myslel, že ho prostě natřu Herkulesem a na to plácnu koleje. Pak mi připadalo lepší je nejdřív položit a až pak přilepit. Srovnal jsem tedy jednu kolej (1. staniční) podle dříve přilepené trojcestné výhybky, přišpendlil ji a zkusil kapat mezi pražce naředěný Herkules. Udělal krásné bílé bobky mezi pražci, ale já ho chtěl dostat pod ně. Vzal jsem tedy do další injekční stříkačky vodu s trochou lihu a kápnul to na lepidlo. Krásně to zmizelo pod pražci. Dál už jsem to nejdříve smočil a až pak kapal lepidlo. Dokonale to zatékalo a drží to, jak přibité.
Druhý den jsem lepil obě sousední koleje. Přišlo mi lepší to lepit postupně, aby se mi lépe hlídala osová vzdálenost 3,3 cm.
Dále jsem laboroval, jak pohánět trojcestnou výhybku. Ostatní výhybky (všechny s kovovou srdcovkou) budu přestavovat páčkou která je k tomu určena. Jen do ní vyvrtám díru a do ní zastrčím strunu od serva - mám to vyzkoušeno na cvičném panelu a není problém. U trojcestné ale pružina nedostatečně přitlačuje jazyky k opornici a kola občas jedou kam chtějí. Musel jsem jí tedy celou vykuchat a budu ji přestavovat přímým posouváním spojovacího táhla pod jazyky. Pochopitelně, že to místo je nad příčkou rámu a tak jsem to musel trochu posunout. Více je vidět na obrázku. Ještě to není spojené se servem, což udělám až je zapojím.
Serva se posunula víc ke kraji a je tak k tomu teď lepší přístup, než je osazovat rovnou pod výhybku se strunou přímo do přestavného táhla, kdy se hraje na desetinky milimetru. Uvidím, jak se to osvědčí v provozu.