Hezký večer,
už je mi hloupé psát připomínky do zdejšího vlákna a omlouvám se za to všem. Ale, .................
Prošel jsem znovu celé vlákno a dovolím si jen několik menších připomínek:
1, veškeré práce na fotografiích jsou jednoznačně provedeny na velmi vysoké úrovni. Moc se mi líbí !!!!!
2, velmi často je ale bohužel podceněná příprava v reálu, chce to vyrazit do terénu okouknout to, zamyslet se nad tím, i jak a proč se to tak dělá.
Několik příkladů: Hromosvod, stačí se projít po okolí a určitě lze najít vzor, nebo si zagůůglit, Podobně lemování komína.
Nebo oplechování krytého nástupiště, krásně udělané oplechování, včetně naznačeného pertlování ale z tabulí o velikosti asi 4 až 5 metrů

. Běžné tabule má ale cca 2 x 1 metr.
3, Dále probíraná vlečka a obecná bezpečnost v kolejích. Ke každé výhybce musí vést stezka pro obsluhu, přehazování, mazání, osvětlování luceren,
Při posunu a jízdě vlaku musí být odstup bokem při jízdě vozidel. Taky pokud posunovač nemůže být na stupačce vozu, musí jít vedle vozu. Taky by ho strojvedoucí měl (musí !!) z lokomotivy vidět. Taky potřebuje na vozidlo vystoupit, či sestoupit. Naskakovat a vyskakovat se přece nesmí

. Proto většinou nejsou v bezprostřední blízkosti kolejových rozvětvení žádné příkopy.
Ve stanicích je odvodnění zpravidla řešeno trativody, případně zakrytými koryty. Taky proto se mi nelíbí ten neprůhledný plot vlečky, relativně blízko koleje.
Nechci tvrdit, že je všechno blbě ale bylo by moc fajn snažit se znázornit reálnou situaci. Zvláště, když je vlastní provedení tak perfektní !!!! Zvláště v takovém zmenšení

Provedení je skutečně bomba
Vím, že se snažíte většinu připomínek ze zdejšího vlákna akceptovat a chyby dle možností napravovat ale pečlivější příprava Vám ušetří mnoho práce.
Zdravím a obdivuji Vaší zručnost.
