Ta L-23 (těší mě, že to někdo poznal

) je stínová statická polomaketa, kterou jsem vyrobil taťkovi na dort k padesátinám (který upekla přítelkyně). Tehdy jsem dostal zadání, že má mít rozpětí 15cm, aby byla v poměru s tím dortem. A teď, po téměř roku, se mi výborně hodí na kolejiště, protože v 1:120 je to L-23 s nástavci křídel, které zvyšují klouzavost na 31

Dušane, to jsem nevěděl a díky, že jsi to sem napsal. Až budu jednou vybírat plochu pro nucené přistání do terénu, vzpomenu si na tebe

Jinak díky za chválu, sám z toho mám radost, i když to nemůžu stavět vedle naprosté většiny kolejišť prezentovaných tady na fóru. To s tou přístavbou je jen takový okamžitý nápad. Stavba by mohla jít rychle, protože koleje jsou v jedné rovině, krajina by byla jednoduchá (chtěl by tu trať vést v zářezu až kousek za ten silniční nadjezd) a už jsem se poučil z chyb, co jsem nadělal. Ale hlavní je čas a taky peníze, které budu potřebovat jinde (chci jít do plachtařského výcviku). Takže tak

A navíc - spíš bych potřeboval lepší lokomotivu, než přístavbu. Jak jsem se díval na nabídku odlitků a pojezdů, asi půjdu do Bardotky, třebaže bych uvítal raději loko, která se více hodí pro krátké lokálkové manipuláky v 80. letech. A z leptu stavět nechci.
Jo, a taky se obávám, že kdybych udělal tu přístavbu, tak budu muset neodkladně rozšířit skryťák
