Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Houmr píše:Pokud jak bylo psáno víše má kolega možnost přístupu ke kolejišti z obou stran, docela by asi bylo zajímavé vědět, jak je místnost veliká, kde jsou dveře a z toho vycházet. Podle mne není vhodné dělat velká desková kolejiště, mluvím i z vlastní zkušenosti, opravdu vidím výhodu v tom táhnout kolejiště podél stěn. Hodně bych ještě nad návrhem přemýšlel
Jiri Dvoracek píše:Otazka je, jakou mas predstavu o rozpoctu. Pokud neomezenou, inspiraci hledej zde:
Perna píše:Jiri Dvoracek píše:Otazka je, jakou mas predstavu o rozpoctu. Pokud neomezenou, inspiraci hledej zde:
Co si mám pod tím neomezenou představit? stačí rámcově
Perna píše:Jasně ale jednalo se mě o dotaz na rámcovou cenu takové stavby, já fakt nevím 50.000,-? 1.000.000,-?
proto rámcově
Perna píše:Ahoj
dávám do placu rozměry možné místnosti.
Co se týká studování nádraží, tak já tam nastuduji prd, neboť tomu nerozumím. A pokud nechápu principy tak to můžu prolízat na google maps jak dlouho chci a dokud to nepostavím, nevyzkouším, tak to prostě nepochopím.
Není tady nějaký vlákno, kde by byla schémata typu "ideální nákladní nádraží" ideální nákl. nádrž. s depem a točnou" atp.
Já tím že to mám na styroduru, tak jak si něco postavím, tak během hodiny vidím nedostatky, přitom na "papíře" se to jeví krásně
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků