

Adame,já bych to zase až tak moc neřešil.Časem si stejně ještě kousek přistavíš,vyrobíš vratnou smyčku a z koncové stanice bude průjezdná.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Jeňa Sova píše:Adame, zastavit na výhybce není úplná vyjímka. Když jsem se učil jezdit se 754, tak se v Luhačovicích (dokud tam ještě někdo byl...) běžně zastavovalo prvním vozem u návěstidla. Říká se tomu posun za námezník. Je na to speciální ruční návěst (bílá čtvercová deska, postavená na špici a na ní dvě černé kolečka vedle sebe), kterou dává zaměstnanec vjíždějícímu vlaku. Na návěstidle svítí „posun dovolen” a vlak zastaví až za ním. Nezažít to, tak si asi nevzpomenu, ale mám pocit, že to tam bylo snad pravidlo u každého rychlíku...
milan ferdián píše:A co tak trochu kompletnější RožmitálUrčitě uhádneš,co to jsou za budovy dole vpravo.
Adam Buchal píše:Moc děkuji ! Tudíž jsem vnější poloměr přepálil o 2cm. Jinak, co jsou zač ty budovy ?
milan ferdián píše: No teď váhám označit tyto budovy za lokomotivní depo,protože provoz na této trati zajišťovalo L.D.Blatná.
jafobe píše:milan ferdián píše: No teď váhám označit tyto budovy za lokomotivní depo,protože provoz na této trati zajišťovalo L.D.Blatná.
no nějaké zázemí dráhy to být nejspíš muselo, když nic jiného tak je to podle katastru na stejném pozemku jako celé nádraží
milan ferdián píše:No teď váhám označit tyto budovy za lokomotivní depo,protože provoz na této trati zajišťovalo L.D.Blatná.Jedna menší upoutávka na staničku.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků