pavel
Ve Vilémově na vjezd do severního zhlaví (z Kadaně) navazuje druhá kolej od budovy, která z jižního zhlaví pokračuje směr Kadaňský Rohozec (Doupov). Tuto trať lze tedy považovat za hlavní.
Spojka Vilémov - Kaštice je na tuto trať oboustranně napojena jako vedlejší.
vmucha
Po tomto vysvětlení je tvé řešení správné.
• trať do tunelu A simuluje směr Kadaň
• trať do tunelu B simuluje spojku směr Kaštice (Žatec)
• trať krajinou simuluje původně hlavní trať směr Kadaňský Rohozec (Doupov)
Ještě k návěstidlům.
• v koncové stanici bych odjezdové návěstidlo posunul až za poslední výhybku
• vjezdová návěstidla při jízdě z obou tunelů nedávají dostatečný prostor (cca 400 metrů) k zastavení vlaku a situoval bych je (jako) za tunel (nebo aspoň jejich předzvěsti)
• podle uvážení by se do odbočné stanice dala osadit i sloučená odjezdová návěstidla (3 ks)