kecu.p píše: .......proč točnu s rotundou?? To se prostě modeláři bez toho neobejdou?? ......
To je asi bohužel


Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
kecu.p píše: .......proč točnu s rotundou?? To se prostě modeláři bez toho neobejdou?? ......
shark píše: ..... prodavac mi nadelil zminenou tocnu, 6ti rotundu, koleje, vyhybky, anglicany a spoustu dalsich veci, domky, sklady, mosty - se slovy to budete potrebovat. .....
shark píše: ..... vim ze se mi to presne dle toho planku nevejde, tak abych neubral neco blbe a pak jsem nezjistil ze to je na prd .........
shark píše:vse uz jsem napsal
koleje fleischmann profi
oblouky mam r1 360, r2 420, r3 480
vyhybky standard 20x, oblouk 6 paru, anglican 8x
idea odkaz nahore - sice v tt ale pro predstavu staci
prijde mi to lepsi pro predstavu, nez to malovat od ruky
rozmer 1m neni konecny - zvolen na dosahnuti /myslim ze by slo i 1,2/
rozmer delsi strany 5m je dany
rozmer kratsi 2m je take dany
ptal jsem se, protoze vim ze se mi to presne dle toho planku nevejde, tak abych neubral neco blbe a pak jsem nezjistil ze to je na prd
nejde mi o naprosto verny model, ale zase nechci stavet kravinu
Michal Šuhajda píše:Ahoj Sharku,
píšeš, že jsi smířený s tím, že část "materiáluů zůstane ve skříni. Není to škoda? Když už se situace vyvinula tak, že jsi to nakoupil proč to nevyužít?
Máš německé rychlíkové a nákladní lokomotivy, určitě sis je nekupoval jen do vitríny. Plánuješ DR, ale proč se držet poutze lokálek?
Co třeba: Udělat uzlovou stanici kde z jednokolejné hlavní trati odbočuje druhá byť taky pouze jednokolejná hlavní trať. Provozně se zde hlavní směr "rozděluje " na dva.
Při stavbě trati vznikla ve výchozí stanici poměrně velká výtopna včetně točny (na trati jezdily tendrové lokomotivy, které se musely otáčet a rotundou pro 6 lokomotiv.
Posléze přibyla krátká místní trať. Původně měla vlastní kolejiště i výtopnu, ale po sjednocení slouží pro všechny lokomotivy pouze "velká výtopna". Naopak strojů z hlavních tratí už tu moc není, protože většina vlaků je průběžných. Stanice má cca 6 dopravních kolejí. Do stanice se napojuje několik vleček z podniků, které jsou okolo stanice....
Na kolejišti bude dominovat "hlavní" stanice, vycházející trati budou pouze v nejnutnější délce než zmizí do SN, případně pokud to půjde se dá někde odhalit kus širé trati. Přece jen moc místa není. Zato bude znázorněna místní trať, která se kroutí do kopců do koncové stanice....
To je jen nápad, ale ten bývá nejdůležitější. Pro inspiraci je kolikrát lepší koukat kolem sebe venku a při cestování vlakem, než kopírovat návrhy kolejišť.( to není myšleno proti Radkovu ani jinému kolejišti) Napoak v plánech se dá dobře vykoukat spoustu "fíglů" jak tu svou myšlenku dostat do modelového ztvárnění.
-M-
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník