Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
když povedeš spodní trať s řekou pospolu,tunelový portál posuneš za most a mezitím vložíš kousek spodní tratě v oblouku se zastávkou.Mezi zastávkou a stanici vedou schody.Tím je umožněno cestujícím přestupovat.
a tady je bitva o kousek země s mostem...
U Josefova bych na první koleji hned za stanicni budovou dal výhybku a skladiště tak měl u průjezdné koleje. Ten šturc na konci bych zrušil a kolej osadil výkolejkami.
jsou nějaké vážné důvody proč nepoužít anglické výhybky TILLIG?
Milan
Úpravy na dvě kusé kolem staniční budovy nebo ta zkrácená průběžná zbytečně ubírají prostor kolem staniční budovy , přilehlé volné skládky a skladiště. Určitě bude hezčí tam udělat kousek krajiny a manipulačního prostoru. Zastávku autobusu , trafiku , bufet , parkoviště atd.
Pětikolejné nádraží ( nepočítám tu skladišťní ) je na takové nádraží dostatečné pro bohatý provoz.
milan ferdián píše:...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků