Třeba v Plzni měla tramvajová vozovna v roce 1899 přesuvnu pro 4 koleje a byla dlouhá jen několik metrů...
Zřejmě se to bojíte vyslovit, ale proč si nepostavit obyčejnou Žosku na nákladní vozy? Nebo rovnou výtopnu Praha Masarykovo?

Zleva nám kolejiště začíná objektem lakovny a váhy. Tento objekt by byl uzavřený a sloužil by i jako skryté nádraží. Na kolejích váhy můžeme odstavovat i vlečkové prasátko. Na váhu nám vlastně mohou zajíždět i lokomotivy z blízkého LD na převážení po vývazu. Vedle váhy jsou odstavné šturcy, kde vozy čekají (na, po, mezioperace, na jalových podvozcích). NA jedné koleji může být venkovní "hadicová" myčka skříní. Následuje dlouhá přesuvna na délku Wapky a prasátka. A to už se dostáváme k centru celého závodu - vozovky. Mezi přesuvnou a vozovkou jsou na krátkých kolejích venku odstaveny podvozky v různém stádiu oprav a jalové, příp. i rozdělané vozy. A ve vozovce se odehrává největší díl práce a proto bude minimálně bez střechy, aby do ní bylo pěkně vidět. Vozovku si můžeme rozdělit na část vyvazovací, hrubé opravy skříně, násilné poškození a část dokončovací. Tady by byla část vozů trvale rozpracována a nehýbalo by se s nimi (např. pro efekt svařování, vůz bez podvozků na zvedácích) a část vozů pro vlastní posun taky v různém stádiu rozpracování. Na vozovku dále pokračuje vnitřní krátká přesuvna na podvozky a různé mezioperační kroky (zásobování). Tato přesuvna už může být jen maketa. Vlastní posun by se odehrával jen po vozovku. Následují otevřené (bez střechy) dílny podvozkárny (montáž, demontáž, opravy...), kolovky (soustruh, lis, vyvažovačka, ohřívačka obručí...), truhlárny. Dále tu máme vnější sklad železného zboží (profily, nápravy, pakny, pružnice...) s portálovým jeřábem a vnější sklad truhlárny, resp. nějaký přístřešek na skladování prken a překližek... Teď už nám tu zbývá jen mazutová kotelna s energomostem.
Když se zamyslím nad posunem, tak musíme doplnit kolejovou spojku ze zásobovací koleje na kolej pod ní (od angličana), abychom mohli vůz vytažený z vozovky objet a zatlačit na druhou stranu od přesuvny a opačně. Vlastní posun: zásobování a vlastní manipulace s vozy - třízení, do z oprav, mezioperační přesuny atd...
>H0< Nejde? To slovo neznám. :-)