od Michal Šuhajda » čtv 16 říj, 2008 8:07 am
Nevím, podle mě se tohlůe řešení moc nepovedlo, viz jeden z mých přchozích příspěvků.... Tunely resp. tunelové portály bývají spíš "zakopané", zatímco ty je máš vystrčené z kopce úplně ven. Zkus mrknout na skutečný tunel většinou je aspoň krátký zářez, který je ukončen portálem (případně je portál s křídlovými zdmi). Tou odvratnou kolejí jsi tunely ještě víc "vytáhl".
Pokud opravdu nechceš připojit vlečku do první koleje (což byl podle mě pořád nejlepší návrh, hned po to Milanovo - který jak píšeš rozumně zrealizovat nejde), přestože Ti ten angličan mírně posouvá "modrý" portál doprava, což není moc dobře vzhledem horní trati, která teď vede skoro po hraně tunel portálu, zkus aspoň udělat odvrat na druhou stranu. Tedy oblouk. výhybku posunout trochu dolů a jako odvrat vytáhnout vnitřní oblouk.
Co se týká uspořádání vlečky, to takhle taky není nejšťastnější. Pokud budeš nakládat na té spodní koleji "zazdíš" si obě dvě zbývající koleje. Navrhuju následující uspořádání: Jeřáb zrušit, dolní kolej protáhnout až k hraně kolejiště, bude sloužit jako výtažná.
Nakládka bude probíhat na "horní" koleji u hrany stačí naznačit rampu a násypku přes kolej (případně tam přemístit jeřáb) vedlejší kolej pro odstavení vozů, případně udělat násypku přes obě koleje. Posun by pak probíhal asi takhle, ze stanice přitáhne na vlečku (dolní kolej) loko prázdné sypáky, odstaví je na vedl. kolej, z pod násypky vytáhne plné vozy, odstaví je na kolej do stanice, prázdné vozy (nebo jen část z nich)přestaví z vedl. koleje pod násypku, a odsune plné vozy zpět do stanice. Na kolejišti je vždycky málo místa tak proč nenechat pracovat fantazii a lom se štěkovnou "neumístit mimo kolejiště" , no a pokud bys trval na nějakých stavbách, tak není problém vlečkové kolejiště o pár cm posunout vpravo.
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Jméno a příjmení je v nicku, nemám potřebu se skrývat