sidlo píše:1.Horní hrana kolejiště je nepřístupná, tam se nedá udělat žádná údržba.
2.Ta odbočka u stanice vlevo nahoře do tunelu - s přimhouřením očí se to dá považovat za Studený Potok u Popradu.
3.Kolejivo PIKO A-track má problémy se sjízdností obloukových výhybek - ta vlečka vpravo dole a stanice vpravo nahoře.
4.Vlečka vlevo uprostřed - může se obsluhovat pouze jako sunutý vlak přes tunel - s přimhouřením očí se to dá považovat za vlečku Silnice v Havlíčkově Brodě.
5.Koncová stanice vlevo dole - příliš málo místa na kusé koleji pro objetí lokomotivy.
6.Lokálka - staničky příliš nahusto, nejsou tam žádné mezistaniční úseky.
7.Odstavné koleje ve skryťáku - odjet z nich se dá pouze sunutím soupravy ven z tunelu.
8.Odjezd na spojovací kolej lokálky do odbočky v tunelu z dvojkolejky bude nájezd nelogicky po nesprávné koleji.
Takže, rozkreslil jsem si i jednokolejnou verzi, ale vůbec se mi nelíbí, takže pokračuji dvojkolejnou verzí....
1. Budu vyrábět takový přípravek který v případě potřeby umístím nad kolejiště na který se vyleze.(rám bude ocelový takže mně v pohodě udrží)
2.Trochu jsem ji upravil, tak snad to bude lepší.

3.Všechny obloukové výhybky odstraněny .
4.Na návrh Milana Ferdiána upravena.
5.Celá stanice přepracována.
6.Jedna stanice odstraněna.
7.Pravda, to mi vůbec nedošlo

. Také upraveno.
8. Vyřešeno.
Co tedy teď ? Najdou se ještě nějaké výtky ?
Tady tedy upravená verze s Dvojkolejkou:

