Po delší době oživuji toto vlákno. Celá stavba se zasekla na tom, že nebyly vyjasněné rozměry. Nakonec se mi podařilo získat krásný prostor 27,5x200 cm, na který se vejde skoro vše, co jsem chtěl. Zavrhl jsem skryté nádraží (stejně bylo skryté jen na oko, nebo by byly velké potíže s přístupností). Zavrhl jsem také skládačku z více dílů, protože je to zbytečná komplikace, prostor je dostatečný i tak, ale žádný další už asi nebude. Takže radši 1 díl, ale pořádně - tříkolejná stanice s vlečkou, kousek trati a malá zastávka (vím, je to hrozně blízko, ale pokusím se to nějak oddělit; když to nevyjde, vždy ji můžu zrušit).
Celkem mám nyní 3 návrhy, které už moc nechci měnit, jen z nich 1 vybrat.
1) Provozně asi nejlepší. Velkým plusem je vlečka na odvrácené straně, která umožňuje postavit aspoň kus průmyslu. Mínusem je naopak to, že volná trať není opticky tak úplně volná, protože vede skoro souběžně s vlečkou. Nějaké stromy by se ale mezi ně snad vešly.
2) Zde by nádražní budova byla na přivrácené straně, hodně vlevo, což opticky prodlužuje délku trati z bodu A (stanice) do bodu B (zastávka / vjezd na původní ovál). Protože vlečka je na přivrácené straně, průmysl je tady jen imaginární. Prostorové oddělení možná o něco lepší než u návrhu 1 (?).
3) Způsob, jak dosáhnout skutečně volné trati. Vlečka vychází z krajní koleje (trochu zvláštní, ale snad ne úplně nereálné). Náznak toho, k čemu vede (průmysl, silo, nebo jen nákladiště?) by byl mezi ní a stanicí. Provozně ovšem asi nejhorší varianta – při jakémkoliv použití vlečky je nutné uvolnit kolej, z které vychází a která je u ostatních návrhů určena k odstavení nejdelší soupravy. Tu navíc nelze dát ani na stejně dlouhou první kolej (od budovy), protože pak „zazdí“ celou stanici.