Test kolejiště / Bezdružice

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod pekl024 » úte 11 led, 2011 2:27 pm

tak mi jedna lampa zbyla, kam sní nebo do šuplíku. :mrgreen:
Uživatelský avatar
pekl024
 
Příspěvky: 900
Registrován: čtv 11 lis, 2010 2:40 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod vmucha » úte 11 led, 2011 2:33 pm

dej ji před to skladiště
Doupovská dráha 2. epocha TT
vmucha
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř 10 bře, 2010 11:42 am
Bydliště: Mšené-lázně

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod pekl024 » úte 11 led, 2011 8:01 pm

Výsledek snažení s umístěním lamp na http://modelytt.nolimit.cz/galerie-02
Děkuji za pomoc
Uživatelský avatar
pekl024
 
Příspěvky: 900
Registrován: čtv 11 lis, 2010 2:40 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod pekl024 » stř 12 led, 2011 1:20 pm

Tak jsme trochu poskočili na testkolejišti a máme drobný problém.

Na vyhybkách má tendenci lokomotiva se v malé rychlosti zaseknout, ve větší rachlosti bez problémů. Koleje a napojení v poho. Mám dojem , že se zasekávají na těch plastových srdcovkach (snad jsem to napslal správně) :D . Dělají to jen některé lokomotivy.
Použité vyhýbky EW1.

Děkuji Petr
Uživatelský avatar
pekl024
 
Příspěvky: 900
Registrován: čtv 11 lis, 2010 2:40 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod jakubklouda » stř 12 led, 2011 2:49 pm

Ano,... delaji... :-( je to vlastnost te vyhybky... a spatny proudu nekterych(predevsim starsich) lokomotiv...
TT - IV. a V. epocha
jakubklouda.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
jakubklouda
 
Příspěvky: 141
Registrován: ned 08 srp, 2010 4:24 pm
Bydliště: Praha

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod vojtas » stř 12 led, 2011 4:11 pm

Zabruš tu srdcovku do úplné roviny vůči kolejnicím,to pomůže.
TT
Uživatelský avatar
vojtas
 
Příspěvky: 1351
Registrován: ned 20 čer, 2010 10:32 am
Bydliště: Praha

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod pekl024 » čtv 13 led, 2011 11:21 pm

Jak pokračujeme na test kolejišti http://pekl024.rajce.idnes.cz/ZZ_pracovni_02/ pár fotek.

Stojan dán mezi koleje dle poslední foto.
Uživatelský avatar
pekl024
 
Příspěvky: 900
Registrován: čtv 11 lis, 2010 2:40 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod pekl024 » úte 18 led, 2011 7:17 am

Nevíte někdo o vhodném pozadí na naše test kolejiště, teď je tam z tramanie.

obr. http://modelytt.nolimit.cz/image/17173112
Uživatelský avatar
pekl024
 
Příspěvky: 900
Registrován: čtv 11 lis, 2010 2:40 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod miroslav lengyel » úte 18 led, 2011 8:58 am

No pokud sis nevybral od Trainmaniaka,mrkni se k Auhagenu,Fallerovi nebo Vollmerovi :DPak je ještě možnost nafotit si něco sám. :mrgreen: Míra
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod radekkrupka » úte 18 led, 2011 9:00 am

Já osobně považuju pozadí od trainmaniaka za ty nejlepší, které jsou k mání. Zrovna to použité mám nejradši :)
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod pekl024 » ned 23 led, 2011 9:58 pm

Ahoj , prosím opět o radu , je možné nějaké z vozů co vlastím přeznačit , poupravit a použít pro Bezdružice. Děkuji

P1030896.jpg
P1030896.jpg (45.74 KiB) Zobrazeno 6265 krát
Uživatelský avatar
pekl024
 
Příspěvky: 900
Registrován: čtv 11 lis, 2010 2:40 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod pekl024 » ned 23 led, 2011 10:13 pm

Jarda H. : Hurvínek a 423 jsou od hanka, jízdí vlastnosti hurvínka super ale přemýšlím o nových pojezdech pro 423. Jen nevím a hlavně jsem to ani nezkoumal jestli by šel jako základ použít znova z BR 92/81 nebo jiné.

Hektory by měli asi projít alespoň barvou a přeznačením, ale nemám zkušenosti , musí to počkat.
Ještě vagóny a základ by mohl být pohromadě.
Uživatelský avatar
pekl024
 
Příspěvky: 900
Registrován: čtv 11 lis, 2010 2:40 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod pekl024 » ned 23 led, 2011 10:53 pm

Jsem velmi rád , že jsme začaly stavět nejdříve test kolejiště a nevrhli jsme se do na poprvé do většího projektu. Nabídka jak ztvárnit kousek železnice je lákavá v podobě modulů nebo segmentů. Vše má své +/- .

Aby řeč nestála máme tu další nápad jak vytáhnout kolej z plánku Milana F. pro další segment. Pozice koleje se dá posunout , je to jen nápad , jak eventuálně dál bez bourání.
vytazeni_trpisty.jpg
vytazeni_trpisty.jpg (60.88 KiB) Zobrazeno 6242 krát
Uživatelský avatar
pekl024
 
Příspěvky: 900
Registrován: čtv 11 lis, 2010 2:40 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod Střelec » pon 24 led, 2011 5:58 am

pekl024 píše:Ahoj , prosím opět o radu , je možné nějaké z vozů co vlastím přeznačit , poupravit a použít pro Bezdružice. Děkuji

P1030896.jpg


Na to německý Bi-čko (č.1) se dá sehnat sada obtisků na přeznačení. Kostra jednoho hnila mezi kolejema chebskýho nádraží ještě kolem roku 1990, takže se používalo i v našich zeměpisných šířkách. Patrně by bylo možno přeznačit a používat i ostatní vozy, ale vzhledem k tomu, že jde převážně o "prušáky", spíš by se vyskytovaly dál na severu (od Moldavy podél hranice směrem k Moravě - tedy vyjma situace "pět minut po válce). K Bezdružicím by spíš pasovaly rybáky, nebo starší "dřeváky" Bi-30 od LPH (hotové a vytuněné je kdysi nabízelo BDDP).
Střelec
 
Příspěvky: 1860
Registrován: pon 29 bře, 2010 8:03 am
Bydliště: Plzeň

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod Max » pon 24 led, 2011 9:27 am

Střelec píše:
pekl024 píše:... nějaké z vozů ... poupravit a použít pro Bezdružice.

to německý Bi-čko (č.1) .....by bylo možno přeznačit a používat i ostatní vozy, ale vzhledem k tomu, že jde převážně o "prušáky", spíš by se vyskytovaly dál na severu (od Moldavy podél hranice směrem k Moravě - .... K Bezdružicím by spíš pasovaly rybáky, nebo starší "dřeváky" .


Jelikož ty kořistní vozy jezdily nejen na tom severu, ale i třeba Znojmo-Břeclav, nebo Jesenské-Tisovec, vypadá to, že mohly být kdekoliv a kdykoliv (= do počátku 70.tých let).
A k Rybákům - ty ještě v roce 1951, a možná i později, byly používány pro rychlíky, podvozkových vozů bylo tehdy málo. Takže na lokálky až úplně na konci parního provozu.
Max
 
Příspěvky: 415
Registrován: pát 08 led, 2010 3:34 pm

PředchozíDalší

Zpět na Modelové kolejiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků