
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Morris Zapp píše:Křižovat samozřejmě lze: buď přestavením, nebo naskládáním obou vlaků na stejnou kolej (vlak druhý vjíždí na obsazenou - použitelné v tomhle případě pro krátké vlaky, např. motoráčky sólo). Alespoň se víc vyblbneš
Myšpulín píše:Jen takové tři poznámečky:
1) Pokud nebudeš upravovat zhlaví úvraťové stanice, posuň výhybku mezi 3-tí a 4-tou kolejí (počítáno od SB) na pravý segment. Prodlouží se ti koleje 3 a 4 (stejné číslování). O napojení se neboj.
2) Část 1-ní koleje (opět číslováno od SB) udělej jako dopravní, v místech mezi SB a skladištěm dej dopravní značku červený terč a výkolejku a pak bude konec koleje ke šturcu manipulační. To ti umožní, abys na takovouto kolej přijímal a odesílal z ní sólo motory popř. motor s vlečňákem, který potom ovšem budeš muset přestavit jinam a otočit.
3) Pokud bys uvažoval možnost jezdit některé jízdy Os do koncové stanice s vozem a jiné sólo, měla by mít stanice nějakou kusou kolej pro odstavení tohoto vozu. Určitě bych ho nestrkal ke skladišti.
Poznamenávám, že nejsem od dráhy, tak tu tudíž mohu psát nějaké nepřesnosti.
Jarda H. píše:Raaba píše: ..... Jen je tunelový portál dost blízko stanice. Do tunelu se asi posunovat nesmí, co?
Posun do tunelu se asi běžně neprovádí, ale existovat musí - určitě je to nějak ošetřeno v reálné železnici !! Napadá mne třeba jižní zhlaví "hlaváku" v Praze a Vinohradský tunel (-y), takže třeba to doplní kluci přímo z branže, jak to vlastně je
pekl024 píše:Raaba : půjčil jsem si tvůj nápad, doufám že ti to nevadí. viewtopic.php?f=1&t=3785&p=65404#p65404
Raaba píše:pekl024 píše:Raaba : půjčil jsem si tvůj nápad, doufám že ti to nevadí. viewtopic.php?f=1&t=3785&p=65404#p65404
Urcite nevadi, naopak jsem pocten
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník