Lokomotivní depo v mezilehlé stanici

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Lokomotivní depo v mezilehlé stanici

Příspěvekod Max » čtv 18 lis, 2010 5:38 pm

MIlane, nedá se všechno uhlídat, kdy co se zrušilo nebo přestavělo jinak. Máš plány z roku xx, ale o pět let později už to zase bylo jinak. Nejlíp se bude modelovat Epocha VI - to už budou jen samé roštím zarostlé ruiny....
Vladimír_B píše:To druhé vypadá na Kynšperk/Letohrad

Kynšperk je od Letohradu hodně daleko, podobně jako Turnov od Trutnova , ty si také mnozí pletou.
Další z uhelných skládek - v malé topírně, jsou tam i rozměry.Skládka je o dost větší než topírna.
Odpůrci oboustranných výhybek si ji mohou prohlédnout jako druhou na vjezdu v rychlíkové koleji.Přestavníky jsou 9,51 m od sebe.
Přílohy
Kynsperk.jpg
Kynsperk.jpg (46.6 KiB) Zobrazeno 3137 krát
mala_vyt.jpg
mala_vyt.jpg (48.13 KiB) Zobrazeno 3137 krát
Max
 
Příspěvky: 415
Registrován: pát 08 led, 2010 3:34 pm

Re: Lokomotivní depo v mezilehlé stanici

Příspěvekod alf » čtv 18 lis, 2010 6:22 pm

Děkuji za zastání ohledně Letohradu - Kyšperka..Ono se kolejové schéma lety měnilo a kolejový triangl na otáčení delších lokomotiv vznikl až na sklonku 50.let.a nejezdilo se na něj "přes popel" jak tu zaznělo..Kdyžtak by to chtělo ukázat celé schéma kolejiště výtopny..Bohužel dodnes netuším jak se zde vkládá obrázek.. :roll: :)
alf
 
Příspěvky: 222
Registrován: úte 01 led, 2008 11:43 pm
Bydliště: Letohrad

Re: Lokomotivní depo v mezilehlé stanici

Příspěvekod Michal Šuhajda » pát 19 lis, 2010 7:04 am

Ahoj Maxi,Už jsem to jednou psal, ale opravdu není možné psát odkud uváděné příklady jsou? Chápu, že na podobných výkresech bývá razítko jen pro služební potřebu apod., ale když tím, že napíšeš, že je na obrázku např. stanice xy (případně v roce 19??), se snad SŽDC nezhroutí...
Protože bez popisku jsou to jen poměrně málo vypovídající "malůvky", kde se dá těžko zjistit proč je např zhlaví řešeno zrovna tak jak je. Nebo proč u poměrně velké stanice se 40 či více výhybkami je jen mrňavá výtopna. Nehledě k tomu, že při spojení části výkresu např s fotomapou se dá zjistit ještě daleko víc.
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Jméno a příjmení je v nicku, nemám potřebu se skrývat
Michal Šuhajda
 
Příspěvky: 2513
Registrován: pon 23 říj, 2006 9:57 am
Bydliště: Plzeň - střed

Re: Lokomotivní depo v mezilehlé stanici

Příspěvekod hank » pát 19 lis, 2010 11:08 am

Max & Michal Šuhajda:
Já bych se za to přimlouval taky. Přinejmenším je šance, že se tu najde někdo, kdo to zná/pamatuje z praxe a dokáže to se znalostí věci vysvětlit, zdůvodnit, okomentovat...

Na Aukru jednou někdo dražil (vyvolávací cena: 5000,-) sbírku originálů normálií ÖNWB (asi 80 druhů stavebních objektů) "zachráněnou" z archivu jisté organizační složky SŽDC. Tohle už je zřejmě hranice, která neměla být překročena. Ten člověk se tím pochlubil na K-reportu a jeden z tamních historiků-archivních badatelů reagoval, že v archivu jiné organizační složky SŽDC jsou tytéž normálie k dispozici zdarma ke studiu a za manipulační poplatek ke zkopírování. (A že upozorní příslušné složky SŽDC. Výsledek toho upozornění však neznám. Zřejmě mělo směřovat k tomu, aby si SŽDC udělala v "hospodaření" se svými archivy pořádek.) Pokud se ale kopie takových výkresů (notabene popisující historický stav) neprodávají ani nepoužívají na kšeft, není podle mého názoru co řešit. Obsahy státních archívů autorskému právu nepodléhají a s uvedením pramene je možno jejich části legálně zveřejňovat.

zdraví
hank
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.
hank
 
Příspěvky: 6702
Registrován: stř 24 čer, 2009 4:43 pm

Předchozí

Zpět na Modelové kolejiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník