Hora sv. Šebestiána

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Hora sv. Šebestiána

Příspěvekod radekkrupka » pon 18 říj, 2010 8:00 am

pavel píše:Jo souhlas, hádat se nebudem :D Pěkná fotka - domácí archív :?:

mapy.cz tady

Jinak velmi pěkný článek o trati http://www.k-report.net/clanky/z-krimov ... tzenhainu/. Bohužel nikde jsem nenašel jak vypadala stanice hora sv. Šebestiána, podle mě byla hned před zmiňovaným mostem přes Bezručovo údolí.
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Re: Hora sv. Šebestiána

Příspěvekod Rtep » pon 18 říj, 2010 8:38 am

K této trati jsou samostatné webové stránky http://www.zeleznice.vanovi.net
Je zde ke stažení brožura PDF a nádraží sv.Šebestián je na straně 27 včetně několika fotografií.
Uživatelský avatar
Rtep
 
Příspěvky: 353
Registrován: stř 08 dub, 2009 8:23 am

Re: Hora sv. Šebestiána

Příspěvekod radekkrupka » pon 18 říj, 2010 9:08 am

Rtep píše:K této trati jsou samostatné webové stránky http://www.zeleznice.vanovi.net
Je zde ke stažení brožura PDF a nádraží sv.Šebestián je na straně 27 včetně několika fotografií.

Moc díky za odkaz, tohle jsem nějak minul. Prostuduju :) A teď dejme prostor i původnímu námětu tohoto vlákna...
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Re: Hora sv. Šebestiána

Příspěvekod Michal Vaniš » pon 18 říj, 2010 7:22 pm

Ladiznet a ostatní...Trochu jsem si pohrál s mou prvotní úpravou.Překopal jsem smyčky, tudíž mi vyšla i mnohem příznivější logika průjezdů SN i s tratí pod mostem.K tomu se váže i opticky lepší tvář krajiny.Nejkratší kolej SN 1,7m.Snažil jsem se kolem mostu to ideově upravit alespoň náznakem dle foto(viz odkazy výše).Kolej pod mostem lze i přesunout do SN, popř. zcela zrušit a protáhnout tudy třeba potok a silnici. :D
Přílohy
Lad3.GIF
Lad3.GIF (62.72 KiB) Zobrazeno 3601 krát
Ladiz33.JPG
Ladiz33.JPG (60.33 KiB) Zobrazeno 3601 krát
TT+TTe,III-IV ep,ČSD-DR,autor manuálu pro EN Wintrack
Každé vylepšení generuje nové nedostatky :P
Uživatelský avatar
Michal Vaniš
 
Příspěvky: 399
Registrován: pát 10 črc, 2009 4:51 pm
Bydliště: České Budějovice

Re: Hora sv. Šebestiána

Příspěvekod Michal Vaniš » pon 18 říj, 2010 7:36 pm

Pozn: Ještě by tu byla možnost posunout SN o jednu "palubu" níž (cca 10cm?) vložením spirál u prvních skrytých vyhýbek vlevo a vpravo v tunelu.No, to už by se pak opravdu dalo výškově vyřádit na krajině... Ale počkáme, co na to "duchovní otec tohoto tématu... :o

Dodatek:Jsem si vědom, že plán sám o sobě je kostrbatý a vykazuje v geometrii "zemědělské vůle", nicméně to se dá vyřešit třeba využitím obloukových vyhýbek či flexi kolejiva.Ale protože jde spíš o návrh možností jak upravit popř. vylepšit stávající, tak prosim nekamenovat :P
Uživatelský avatar
Michal Vaniš
 
Příspěvky: 399
Registrován: pát 10 črc, 2009 4:51 pm
Bydliště: České Budějovice

Re: Hora sv. Šebestiána

Příspěvekod milan ferdián » ned 14 lis, 2010 10:21 am

Ještě dodatek ,k tomu mimoúrovňovému křížení nezávislých tratí.Při hledání úplně něčeho jiného jsem narazil na tuto dopravní situaci a to kdy trať ZLONICE - HOSTIVICE překračuje tratě ZVOLENĚVES - VINAŘICE (SMEČNO) a druhou trať KRALUPY nad Vltavou - KLADNO-Dubí
Kolejová spojka ZVOLENĚVES - PODLEŠÍN byla vybudována až v roce 1922.
Takže kupodivu můžeme vybudovat i takové kolejiště.
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12140
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Hora sv. Šebestiána

Příspěvekod Morris Zapp » ned 14 lis, 2010 2:02 pm

A poblíž překračuje v Zákolanech PDE Buštěhradskou dráhu zcela bez propojení.
TT, moduly, epocha III/IV
Uživatelský avatar
Morris Zapp
 
Příspěvky: 861
Registrován: ned 04 dub, 2010 3:06 pm

Předchozí

Zpět na Modelové kolejiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník