Posouzení návrhu kolejiště TT - vmucha

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Příspěvekod D » pát 19 bře, 2010 10:24 pm

pavel
Ve Vilémově na vjezd do severního zhlaví (z Kadaně) navazuje druhá kolej od budovy, která z jižního zhlaví pokračuje směr Kadaňský Rohozec (Doupov). Tuto trať lze tedy považovat za hlavní.
Spojka Vilémov - Kaštice je na tuto trať oboustranně napojena jako vedlejší.

vmucha
Po tomto vysvětlení je tvé řešení správné.
• trať do tunelu A simuluje směr Kadaň
• trať do tunelu B simuluje spojku směr Kaštice (Žatec)
• trať krajinou simuluje původně hlavní trať směr Kadaňský Rohozec (Doupov)

Ještě k návěstidlům.
• v koncové stanici bych odjezdové návěstidlo posunul až za poslední výhybku
• vjezdová návěstidla při jízdě z obou tunelů nedávají dostatečný prostor (cca 400 metrů) k zastavení vlaku a situoval bych je (jako) za tunel (nebo aspoň jejich předzvěsti)
• podle uvážení by se do odbočné stanice dala osadit i sloučená odjezdová návěstidla (3 ks)
Uživatelský avatar
D
 
Příspěvky: 1369
Registrován: sob 27 úno, 2010 1:52 pm
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Modelové kolejiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník