Jak píše kecu.p nahoře udělat klasickou koncovou stanici, kde se dá objet souprava. Místo depa stačí i jednomístná remíza s popel. jámou, hromadou uhlí a vodním jeřábem - ten může být i ve stanici. Pokud už parní provoz skončil místo uhlí může být zbrojení naftou, ale nějaké decentní, jedna nádrž z kotlového vozu a výdejní stojan. Případně může být zbrojení naftou v dolní stanici (něco podobného je v Pňovanech, pro motory z Bezdružické lokálky)
Chtělo by si to troch uvíc pohrát s krajinou, aby připomínala skutečnost. Rozhodně bych zrušil tu dlouhou estakádu, přes to divné údolí (spíš to vypadá jako vytěžený lom nebo kráter) lepší je vést trať po stráni kopce. Za kopcem se aspoň s"schová" koncová stanicePokud zrušíš výtopnu můžeš oblouk trati odsunout až k hornímu okraji, tím pádem nebude muset být výhybka v tunelu a odpadne ti ten příšerný dvoujportál..
Nad portály nezapomeň doplnit nějakou stráň, nebo kopec. Jinak ti budou stromy nad tunelem kořeny prorůstat do průjezdného profilu
