Plánek malého kolejiště TT

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Plánek malého kolejiště TT

Příspěvekod otompotom » úte 24 lis, 2009 8:24 am

Zdravím Vás, chtěl bych Vás poprosit o názory na moje nové kolejiště v TT plánek přikládám ZDE a ZDE

Kolejiště obsahuje i skryté nádraží a nahoře je zastávka a technické zázemí lokomotiv.

Plánuji tak 3soupravy maximálně s toho motorák a rychlík a nákladní vlak, možná by nahoře bylo lepší udělat nějaký sklad nebo pilu.

Děkuji Vám předem za názory je to mé první kolejiště.
otompotom
 
Příspěvky: 45
Registrován: stř 09 zář, 2009 6:56 pm
Bydliště: Moravany

Příspěvekod kecu.p » úte 24 lis, 2009 9:06 am

Nahoře bych spíše viděl udělat koncové nádražíčko o 3 kolejích a k tomu jen třeba útulek pro nocující stroje ... Nemá cenu tam cpát velikou výtopnu. Ale ta vlečka s pilou by nebyla špatná ;-) Jinak to jde ;-)
H0 DCC + H0e analog
KŽM Sokolov

ČSD ep. 3 a 4
Uživatelský avatar
kecu.p
 
Příspěvky: 613
Registrován: pon 18 kvě, 2009 8:08 am

Příspěvekod Michal Šuhajda » úte 24 lis, 2009 10:25 am

Jak píše kecu.p nahoře udělat klasickou koncovou stanici, kde se dá objet souprava. Místo depa stačí i jednomístná remíza s popel. jámou, hromadou uhlí a vodním jeřábem - ten může být i ve stanici. Pokud už parní provoz skončil místo uhlí může být zbrojení naftou, ale nějaké decentní, jedna nádrž z kotlového vozu a výdejní stojan. Případně může být zbrojení naftou v dolní stanici (něco podobného je v Pňovanech, pro motory z Bezdružické lokálky)
Chtělo by si to troch uvíc pohrát s krajinou, aby připomínala skutečnost. Rozhodně bych zrušil tu dlouhou estakádu, přes to divné údolí (spíš to vypadá jako vytěžený lom nebo kráter) lepší je vést trať po stráni kopce. Za kopcem se aspoň s"schová" koncová stanicePokud zrušíš výtopnu můžeš oblouk trati odsunout až k hornímu okraji, tím pádem nebude muset být výhybka v tunelu a odpadne ti ten příšerný dvoujportál..
Nad portály nezapomeň doplnit nějakou stráň, nebo kopec. Jinak ti budou stromy nad tunelem kořeny prorůstat do průjezdného profilu :)
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Jméno a příjmení je v nicku, nemám potřebu se skrývat
Michal Šuhajda
 
Příspěvky: 2513
Registrován: pon 23 říj, 2006 9:57 am
Bydliště: Plzeň - střed

Příspěvekod pavel » úte 24 lis, 2009 3:10 pm

Souhlasím s výše uvedenými názory, pokud nemáš představu jak by měla koncová stanice vypadat, tak koukni zde na forum, je toho tady dost.
pavel
 
Příspěvky: 379
Registrován: stř 24 zář, 2008 7:53 pm
Bydliště: okres ostrava

Příspěvekod Jarda H. » úte 24 lis, 2009 3:42 pm

Pár poznámek pro případné změny :
1) "prázdné" údolí mezi obloukem trati na mostu (?) a koncovou stanicí změnit na kopeček, částečně zalesněný - něco jako psal už Michal Š.
2) přepracovat koncovou stanici
3) staniční budova hlavní (spodní) stanice - trochu problematické přivést k budově komunikaci, pokaždé by překonávala 3 koleje. Nešlo by budovu umístit na samostatný přídavný panel z vnějšku ?! Opticky to taky rozbije blízkost koncového nádraží.
4) co ještě zkusit výhybky na pravé straně posunout směrem k oblouku (prodloužit délku staničních kolejí) ?
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2821
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod otompotom » úte 24 lis, 2009 8:12 pm

Ahoj díky moc za názory, bohužel zvětšit už to nemohu pokusím se to nějak upravit jak říkáte. :)
otompotom
 
Příspěvky: 45
Registrován: stř 09 zář, 2009 6:56 pm
Bydliště: Moravany

Příspěvekod milan ferdián » úte 24 lis, 2009 8:31 pm

Realita co se vejde na tomto prostoru,máš v sekci "Plány kolejišť" číslo 031.Jsou tam čtyři kolejiště v modelové velikosti TT (1300*1100). :wink:
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12140
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm


Zpět na Modelové kolejiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník