Ani jedna varianta není správná. Taky jsem vymýšlel jak si naplánovat co nejvíc kolejí do depa, jenže takhle by to ve skutečnosti nebylo.
Tahle remíza bude asi Zruč od KB model, ti u ní píší, že je ještě v Dobrušce a Rokytnici n.J.
Ve všech třech stanicích je remíza pouze s jednou kolejí, většinou bez jámy, zauhlování jen ručně... jenže to většinou na kolejišti nechceme. Předpokládej, že širokodaleko není jiné depo, které by motorový provoz stáhlo pod svoje křídla a tato remízka by byla s koncem parního provozu zrušena. Remíza bude tedy nadále využívaná a za léta provozu (protože nikde není poblíž vhodné depo) byla rozšířena o zauhlování, kterým se živí i lokomotivy jezdící po hlavní trati. Nějaký vlaky tu musí začínat/končit, aby depo nebylo jen místního významu pro lokálku. Tři koleje jakkoliv do paprsků mít ale nebude.
Normálně by popelová jáma, vodní jeřáb a zauhlování byli na jedné koleji za sebou, včetně občasného zásobování. Na to prostě jedna kolej stačí. Tady bych ale ještě přidal druhou, zásobovací kolej, která povede podél před remízu vedle popelové jámy. Tam bude popelový jeřáb nakládající popel z jámy do přistaveného popelového vozu. Poblíž jámy bude i vodní jeřáb. Kousek předtím (popelová jáma a zauhlování musí mít nějakou předepsanou vzdálenost od sebe) bude zauhlování a mezi kolejemi skládka uhlí. Na tu zásobovací kolej, nejblíž stanici a nejdál od popela (klidně v úrovni uhlí), se bude přistavovat ta cisterna pro zbrojení motorové trakce.
Následně v době, kdy pára skončila, tak se v místě zauhlování zbudovalo malé zbrojení s nádržemi nad/pod zemí.