Ahoj,
Ta logika kolejiště vychází z mého předpokladu, jen jsem nečekal, že je kus smyčky viditelný a jsou na něm umístěny chramošský a Telgártský viadukt (možná i stanice)
Myslel jsem, že je tam "obyčejná smyčka s výhybnou pro předjíždění, proto jsem navrhoval zachovat pokračování dvoukolejky a řešení zastávky jako na obrázku níže. Na druhé koleji přibyde nástupiště pro opačný směr. Na první pohled vzniknou dvě zastávky na jednokolejných tratích, ale budou mít stejný název. Tím bude zdůvodněn jednosměrný provoz.
Mohl by to být “What if” námět “zdvoukolejnění trati Č.Skala - Dobšinská L'adová Jaskyňa", ačkoli to je hooodně Sci-Fi

Ovšem vzhledem k tomu, že tam máš velký kus smyčky viditelné, předpokládám, že tudy budeš chtít tudy jezdit obousměrně (soudím podle sebe, já bych chtěl), jeví se jako mnohem lepší nápad od Sidla s falešnou dvoukolejkou, která Ti umožní obousměrný provoz na obou tratích a samozřejmě i na viditelné části smyčky.
PS: ještě mě dodatečně napadlo, že pro "What if" námět by jednosměrné projíždění smyčkou bylo naprosto v pořádku, protože "druhá kolej" je vedena jinudy - samostatným tunelem, který potřebu viaduktů vyloučil
