schéma:
![Obrázek](http://img23.rajce.idnes.cz/d2301/13/13740/13740192_d45b2bd669351c0cae77978223fe736c/images/koleckov_v11_diskuse_schema.jpg?ver=0)
a vizualizace:
![Obrázek](http://img23.rajce.idnes.cz/d2301/13/13740/13740192_d45b2bd669351c0cae77978223fe736c/images/koleckov_v11_diskuse_visual.jpg?ver=0)
Koleje ve stanici, ve viditelné části trati (což je pár metrů) a na nových vlečkách budou rekonstruované, jediná vlečková kolej k pile (na schématu tmavě žlutá) zůstane původní stará, pilu nikdo moc nepotřebuje (vládnou plasty, plech a beton, to se pak těžko prodává dřevo). Krom zásobování dřevem může vlečka sloužit jako odkladiště vagonů.
Co se týká šuplíku, uvažuju nejjednodušší vyndávací s tím, že si jich nachystám víc pro rychlejší přehazování souprav. Ještě by se vešla třetí kolej dovnitř pod terén, abych šuplík jenom povytáhnul a po té třetí volné koleji mohla loko objet vagony. Kolem vlečky kamenolomu by šlo vybojovat trochu místa s pomocí opěrné zdi, ale pro zvednutí terénu nad průjezdný profil (a využití třetí koleje pro trvalé uskladnění soupravy) to stačit nejspíš nebude.