yurax píše:Ahoj, podival jsem se na tve stranky a jsem mimoradne dojat odkazy s inspiraci! Francouzske kolejiste a hlavne dilo p. Vojtěchoviče jsou presne ma krevni skupina, sen o parnim veku. Zatimco vetsina mistnich, jinak ovsem mimoradne zdarilych, kolejist se inspiruje odpudivym vekem normalisace, casem to nejhlubsiho upadku Ceskych zemi, kdy jeden ceka, kde se z obecniho tlampace ozve Michal David a vyzva MNV. Pred dvema lety jsem mel v planu neco podobneho, ale jel jsem do sveta a zarodek kolejiste tak prachnivi ve sklepeA vypada to, ze nejaky cas bude po budovatelskych snahach. Tak aspon tobe preju, at se ponure industrialni dilo podari!
Díky za podporu! Jsem tu asi trochu netypický ve více ohledech... neovládám moc technické pozadí věci. Spíš mě obecně oslovilo kouzlo železnice jako fenoménu... a jak napsal někdo snad dokonce tady na fóru:,,Všimli jste si, že od doby, kdy lokomotivy nechrlí mračna kouře a pára, je už skoro nikdo nemaluje?" Z tohohle důvodu je pro mě ta "parní" doba jasnou volbou, i když, to samozřejmě uznávám, jsem záhy narazil na ten problém, že pro dané období a danou oblast (Čechy) je žalostně málo dostupných funkčních modelů. Ale snad se to v budoucnu zlepší... než dokončím kolejiště tak, jak ho zatím vidím jen se zavřenýma očima, tak třeba modely parních lokomotiv použitelných pro naše kolejiště přibudou... a stejně tak vagony (pro II. epochu je velmi málo i těch), o autech českých značek ani nemluvě... zkrátka mi připadá, že snad výrobcům už dojde, že tohle období může být vylmi vděčným prodejním artiklem...