kubbajs píše:Tak už se mi to snad podařilo nějak navrhnout abych se do určeného prostoru vešel. Pokusil jsem se to udělat jak navrhoval Jafobe. Na vedlejší trati žádné SN nebude, jen jsem se špatně vyjádřil, myslel jsem klesání do tunelu (klasický tunel s portálem nebude, jen trať zmizí v houští). Teď už jen aby Bastard od Kuehna spatřil světlo světa ať mám na hlavní trati čím jezdit. Stavba kolejiště by snad už mohla začít příští rok. Do tý doby musím plánek doladit. Tak máte-li nějaké návrhy tak pište.
Díky
trochu sem s tím ještě pohrál (když už su marod, tak aspoň něčím naplním povinnou nudu), tak zhruba sem to udělal jak by to mohlo být z mého pohledu celé, i když asi ne zrovna nejideálněší s ohledem na špatnou přístupnost ke skrytým nádražím, pokud bych to spodní nechal na nulové úrovni jako onen
Jirkov a horní zhruba 10 cm nad ním
já osobně kdybych to dělal sobě a chtěl tento námět zachovat, tak bych se pokusil sehnat víc peněz, větší prostor na větší rozměr kolejiště aspoň tak 1.5 x 4 metry tam by se to asi už poskládalo líp, skryté nádraží bych udělal jedno kus pod nulovou úrovní kde by byla jen stanice
Jirkov a nechal dva větší tobogány, protože dole by bylo víc místa než je tady, a pro simulaci relativně frekventované dvoukolejky by bylo potřeba odstavných kolejí asi víc
tady jsem udělal dvě skrytá nádraží zhruba do prostoru který by se skryl pod kopec nejen pro pár vlaků navíc ale i pro ulehčení provozu na jednokolejném tobogánu
levý tobogán jsem víceméně vynechal a svedl z něj trať přes vrchní skryté nádraží do pravého téměř tobogánu, kde máte na plánku i větší rozměp panelu, tomu sem trochu přizpůsobil i návrh, tobogán by tam mohl být potom většího průměru, z něj by to klesalo na levou stranu dozadu ke vjezdovému zhlaví dolního skrytého nádtraží na jehož druhém konci je vratná smyčka
jsou tam tři výškové úrovně, 16 cm (viditelná část s dvoukolejnou tratí a odbočkou z ní), 10 cm (horní skraté nádraží na spojnici z levé smyčky do vjezdu na tobogán vpravo) a 0 cm (stanice
jirkov a spodní skraté nádraží), jetam ponecoháno i něco z toho co příno na dané úrovni není, aby bylo lépe vidět kam se co má vtěsnat aby to nepřekáželo
- kolejiste cele.jpg (95.76 KiB) Zobrazeno 6351 krát
jinak jsem koukal že přibylo pár komentářů
co se podonosti s realitou týče tak pokud sem nezabloudil ve vrstevnicívh tak i v reálu je Jirkovské nádraží asi 15-20 metrů pod úrovní odbočky z hlavní dvoukolejky, od odbočky vzdálené asi 1,5 km, sice proti mému návrhu bylo nádraží i vlečky z něj trochu jinak uspořádané, hlavně vlečka co odbočuje před nádražím směrem k hlavní trati, ale na to by bylo potřeba víc místa, čtyři koleje se mi zdá že podle staré letecké mapy z roku 2003 mohlo nádraží mít, jen bylo trochu delší což se na takový panel moc nevleze
co se týče míjení protijedoucích vlaků zrovna v okolí odbočky, asi i to by se dalo při troše synchronizace zrealizovat i díky hornímu skrytému nádraží i přesto že by se užíval jen jeden jednokolejný tobogán, musela by být ale vhodně přizpůsobena rychlost i délka vlaků, ale kolikrát za den se zrovna v tom místě v reálu vlaky potkají?