Stavba dvounápravových kotlových vozů

Stavba a přestavba nákladních a osobních vozů všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Stavba dvounápravových kotlových vozů

Příspěvekod Tempotaxi » pát 13 črc, 2018 8:49 am

Zde je pak vystavovaný model. Na modelu je napsáno:
Humusárna
Národní podnik
Modřice
Obrázek

Pokud vezmu informaci, že vůz byl vyroben v roce 1950, tak na popisové tabuli musel být jiný název, podle historie podniku.

Fruta Brno
Humusárna
Modřice

Další neznámou odpovědí je, k čemu se vůz používal. Jímkový vůz nesměl být provozován na tratích ČSD, pak jedině zbývá, že jímkový vůz byl používán jen jako podnikový vůz na přepravu kalů od jedné výrobní linky ke druhé lince. Pak ale není potřeba mít na voze nějaký popis.
Uživatelský avatar
Tempotaxi
 
Příspěvky: 2176
Registrován: úte 24 zář, 2013 8:35 pm
Bydliště: Kladno

Předchozí

Zpět na Stavba osobních a nákladních vozů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků